خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

پاداش 120 میلیون تومانی ملی‌پوشان والیبال

قرار است با مصوبه جدید هیات وزیران هر یک از بازیکنان تیم ملی والیبال 120 میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، سید مناف هاشمی، معاون توسعه منابع مالی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مصوبه جدید هیات وزیران برای پاداش بازیکنان تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: پس از پیگیری های وزیر ورزش وجوانان و اختصاص دو میلیارد ویکصد میلیون تومان دیگر به اعضای این تیم امیدواریم تا چند روز آینده سازمان مدیریت این تخصیص را به وزارت ورزش و جوانان اختصاص دهد.

وی افزود: اسفند‌ماه سال گذشته هیات وزیران با پرداخت یک و نیم میلیارد پاداش به تیم ملی والیبال ایران موافقت کرد و با توجه به اینکه موضوع حواله خودرو برای اعضای این تیم محقق نشد، هیات وزیران دومیلیارد و یک صد میلیون تومان دیگر پاداش برای اعضای تیم ملی والیبال ایران درنظر گرفت. به این ترتیب سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به بازیکنان تیم ملی والیبال پرداخت می شود.

معاون وزیر ورزش درباره مبلغ دریافتی هریک از ملی‌پوشان توضیح داد: این میزان پاداش اگر بین 30 نفر از اعضای تیم ملی و بقیه نفرات وابسته به آن در نظر گرفته شود به طور متوسط هر یک از اعضای  تیم 120 میلیون تومان پاداش می‌گیرند.

هاشمی گفت:همه می دانیم هدف ملی پوشان اعتلای نام ایران و شادی مردم است و این میزان پاداش هم با توجه به همه محدودیت های مالی کشور و وزارت ورزش برای قدردانی از تلاش‌های فراوان آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 

 

 

کد خبر : ۲۸۷۵۹۱