خبرگزاری کار ایران

دوباره جوان شدم و روحیه گرفتم؛

اجاق: گمان کردم هنوز مرادی رئیس فدراسیون شناست/مربی سنتی نیستم

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۷۲۳

پیشکسوت و مربی باسابقه شنا تقدیرش از سوی رئیس پیشین فدراسیون شنا و مسئولان صندوق حمایت از پیشکسوتان را حرکتی ارزشمند و غیر منتظره بیان کرد.

حشمت الله اجاق در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: مسئولان صندوق حمایت از پیشکسوتان با برپایی این مراسم نشان دادند که به فکر قدیمی‌ها و کسانی که عمرشان را در ورزش صرف کردند، هستند و آنها را فراموش نکرده اند.

اجاق اضافه کرد: اقدام این عزیزان برای من به قدری ارزشمند بود که از این حرکت احساس شور  و نشاط جوانی کردم و قوت قلب گرفتم.

وی درباره حضور رئیس پیشین فدراسیون شنا و دبیر فعلی فدراسیون قایقرانی در این مراسم اظهار داشت: از دیدن وحید مرادی آن هم پس از سال‌ها خوشحال شدم و تمام خاطرات خوب گذشته در کنار او برایم زنده شد. او برای اعتلای شنای کشور زحمات زیادی کشید ولی در حق او بی‌انصافی کردند. با حضور او احساس کردم مرادی هنوز رئیس فدراسیون شناست و از این که او با وجود داشتن مسئولیت دبیری فدراسیون قایقرانی هنوز به فکر پیشکسوتان شناست برایم ارزشمند بود و به خودم بابت سال‌ها دوستی با چنین مدیر قدردانی افتخار کردم.

اجاق: گمان کردم هنوز مرادی رئیس فدراسیون شناست/مربی سنتی نیستم

این پیشکسوت شنای کشور تصریح کرد: عزیزانی که این مراسم تقدیر را برپا کردند مرام پهلوانی و قهرمانی را به جای آوردند و امیدوارم این سنت حسنه همچنان پابرجا باشد و باشگاه پیشکسوتان ورزش با تداوم چنین برنامه‌هایی به پیشکسوتان روحیه و انرژی تازه‌ای بدهد.

مربی با سابقه شنای کشور با بیان اینکه به زودی مجموعه ای از مقالات و کتاب های تالیف شده‌اش در حوزه شنا منتشر خواهد شد، تاکید کرد: من مربی سنتی نیستم بلکه از هر نظر با متدهای تمرینی و شیوه‌های روز مربیگری شنا آشنایی دارم و تلاش می‌کنم در هر جایگاهی که هستم در خدمت پرورش شناگران و ورزشکاران کشورم باشم و آرزو دارم تا رشته شنا با مدیریتی توانمند و کارآمد در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از دکتر طاهری مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوتان،  وحید مرادی دبیر فدراسیون قایقرانی و منوچهر زندی دبیر انجمن روزنامه‌نگاران ورزشی که این مراسم تقدیر را برپا کردند، به طور ویژه تشکر و قدردانی کرد.

 صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی روز گذشته در مراسمی از حشمت الله اجاق پیشکسوت شنا، قهرمان کشور در ماده پروانه و عضو تیم ملی شنای ایران در بازی‌های آسیایی 1353 تهران تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز