خبرگزاری کار ایران

در منزل پیشکسوت شنا صورت گرفت؛

تقدیر مرادی و طاهری از حشمت الله اجاق/جای خالی مسئولان فدراسیون شنا!

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از پیشکسوتان و رئیس اسبق فدراسیون شنا از حشمت‌الله اجاق پیشکسوت و مربی باسابقه شنای کشور تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرو دیدارهای هفتگی با پیشکسوتان ورزش کشور، صبح امروز سه‌شنبه علی‌اکبر طاهری مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوتان، منوچهر زندی دبیر انجمن روزنامه‌نگاران ورزشی به همراه وحید مرادی دبیر فدراسیون قایقرانی و رئیس سابق فدراسیون شنا با حضور در منزل حشمت الله اجاق، از این پیشکسوت شنای کشور تقدیر کردند.

در این دیدار ابتدا منوچهر زندی عضو هیات موسس باشگاه پیشکسوتان در خصوص شکل‌گیری، اهداف و برنامه های پیش روی این باشگاه سخن گفت و در ادامه از راه اندازی کمیته های تخصصی در رشته های مختلف جهت تحت پوشش قراردادن تمامی اعضای جامعه پیشکسوتان به تفکیک رشته های ورزشی و همچنین تزریق تجربیات و آموخته ها به نسل فعلی برای موفقیت هر چه بیشتر در ورزش را مطرح کرد.

حشمت اله اجاق پیشکسوت شنا، قهرمان کشور در ماده پروانه و عضو تیم ملی ایران حاضر در بازیهای آسیایی 1353 تهران، نیز ضمن استقبال از دیدارهای هفتگی با پیشکسوتان، تاسیس و شروع به کار باشگاه پیشکسوتان را بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: امید وارم بیش از پیش به پیشکسوتان اهمیت داده شود و سرآغاز این تغییر افتتاح باشگاهی با عنوان پیشکسوتان باشد.

اجاق

علی اکبر طاهری مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت نیز ضمن نکوداشت مقام پیشکسوت ورزشی، دیدارهای هفتگی و امور در حال انجام در باشگاه پیشکسوتان را راهی برای احیای جایگاه پیشکسوت معرفی کرد و در ادامه گفت: باشگاه پیشکسوتان پایگاه ورزشکاران قدیمی ورزش است؛ این باشگاه توسط خود پیشکسوتان اداره می شود و شخص وزیر ورزش به طور جد پیگیر اخبار و اتفاقات در حال وقوع در این باشگاه است.

وی افزود: امیدواریم با یاری خداوند، حمایت وزارت ورزش و تلاش هیات موسس باشگاه و صندوق اعتباری حمایت، باشگاه روز به روز به اهداف عالی خود نزدیک و نزدیک تر شود.

در این دیدار که هیچ یک از مسئولان فدراسیون شنا حضور نداشتند، هدیه ای به رسم یادبود به حشمت الله اجاق اهدا شد.

کد خبر : ۲۸۲۷۱۴