خبرگزاری کار ایران

37 غرفه دار برتر نمایشگاه‌های بهاره رشت تقدیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۳۸

حدود 37 غرفه دار برتر نمایشگاه‌های بهاره رشت در آخرین روز از فعالیت این نمایشگاه‌ها تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عصر امروز در مراسم تقدیر از غرفه‌های برتر نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در این شهر اظهار داشت: عرضه کالا و تولیدات داخلی از جمله شاخصه‌های غرفه های برتر نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره رشت است.

علی منتظری گفت: تعداد 10 غرفه در سالن وارش و 27 غرفه در نمایشگاه سالن فرش گیلان به عنوان غرفه‌های برتر شناخته شدند.

وی با تاکید بر رعایت حقوق مصرف‌کننده و رعایت فرهنگ ایرانی و اسلامی در عرضه کالای نمایشگاه های بهاره تصریح کرد: حفظ تنوع و کیفیت کالای عرضه شده از دیگر محورهای انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاهی مذکور بوده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه غرفه‌های برتر از حمایت‌های ویژه این سازمان برخوردار می‌شوند، خاطر نشان کرد: تسهیل به منظور شرکت در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از جمله حمایت‌های سازمان مذکور از غرفه‌های برتر است.

وی با اشاره به اینکه از 16 اسفند ماه جاری تعداد 14 نمایشگاه با بیش از یک‌هزار و 400 غرفه در شهرستان‌های مختلف گیلان دایر شدند، تصریح کرد: رشت نیز میزبان برگزاری دو نمایشگاه کالای بهاره با 460 غرفه بود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه‌های کالای بهاره گیلان امروز 26 اسفندماه با اعلام غرفه‌های برتر به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز