خبرگزاری کار ایران

فردا در مسابقه انتخابی شرکت می‌کنم؛

صمیمی: مدال گرفتن در آسیا سخت است/ یکسال است اردوی مناسبی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۱۳۷

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی گوانگجو می‌گوید از سال گذشته تاکنون شرایط مسابقات و اردوهای نامطلوبی داشتیم و با این شرایط احتمال مدال گرفتن در مسابقات قهرمانی آسیا کم است.

به گزارش ایلنا، محمد صمیمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : اگر به دنبال کسب مدال و یا نتایج بهتر از دوومیدانی کاران بودیم باید چند هفته قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تورنمت های خارجی و یا اردوهای مناسبی شرکت می کردیم نه اینکه تنها به برپایی اردو در تهران بسنده کنیم. بنابراین اگر ورزشکاری با این وضعیت مدال بگیرد و یا رکوردی جابجا کند، عملکرد فوق العاده ای را از خود به جا گذاشته است.

وی در خصوص مسابقاتی که قرار است به عنوان رکوردگیری در اواخر همین هفته برگزار شود، افزود : برگزاری رقابت های انتخابی در شرایطی است که پیش از این عنوان شده بود که مسابقات آغاز فصل متر و ملاک اعزام نفرات به چین است. با این حال حضورم در مسابقات انتخابی بستگی به شرایط بدنی ام دارد ، اگر مشکلی نداشته باشم قطعا شرکت می کنم. البته این نکته را هم یادآور شوم که امیدوارم در این مسابقات تمامی ورزشکاران حضور داشته باشند.

لازم به یادآوری مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی در بخش پرتاب ها فردا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود. 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز