خبرگزاری کار ایران

مقدمات حضور مربی آلمانی فراهم شده؛

حدادی: بزرگترین کابوس یک ورزشکار فراموش شدن است/ مربی آلمانی‌ام بزودی می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۳۷

پرتابگر المپیکی کشورمان با بیان اینکه کار سختی برای تکرار مدال المپیک پیش رو دارد، گفت: بزرگترین کابوس یک ورزشکار فراموش شدن است.

به گزارش ایلنا، احسان حدادی قهرمان دو و میدانی المپیکی ایران که در مجموعه آفتاب انقلاب در حال انجام تمرینات آماده سازی خود است صبح امروز در گفت و گویی از دغدغ‌های خود گفت.

وی اظهار داشت: شاید کسی نداند که برای یک ورزشکار هیچ کابوسی بالاتر از کابوس فراموش شدن نیست. با توجه به رشته ای که من در آن فعالیت می کنم و خاصیت این رشته دیرمدال آوری است، امیدوارم که پس از من یادی از نامم بشود.

حدادی به حضور نصرالله سجادی در تمرینات خود اشاره کرد و افزود: دکتر سجادی به همه ورزشکاران و از جمله من لطف ویژه ای دارد اما اگر تصور می شود که توجه وی نسبت به من بیشتر است بی تردید به خاطر این است که من در تنهایی و سکوت، گاه گاهی هم فراموشی به تمرینات خود می پردازم.

این قهرمان ارزنده کشورمان درخصوص مربی آلمانی خود که قرار است به ایران سفر کند، گفت: خوشبختانه کارهای مقدماتی انجام شده و بنده به زودی با وی ملاقات خواهم داشت تا شرایط و مقدمات حضور او در عرصه ورزش دو و میدانی فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز