خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان-روسیه؛

مسابقات جهانی تکواندو در ایستگاه پایانی/ خدابخشی و ایزدی نمایندگان روز آخر ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۶۹۳

شکرانه ایزدی و مهدی خدابخشی درآخرین روز از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان، فردا (دوشنبه) به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، پرونده بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، فردا (دوشنبه) و پس از 7 روز پیکار با پیگیری مبارزات اوزان 62- کیلوگرم زنان و 80- کیلوگرم مردان و برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال رقابت‌های دو وزن 57- کیلوگرم زنان و 63- کیلوگرم مردان، در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابینسک روسیه بسته می شود.

شکرانه ایزدی نماینده وزن 62- کیلوگرم کشورمان، صبح فردا (دوشنبه) و در نخستین گام به مصاف "تیما برائون" از مجارستان می‌رود و در صورت برتری "ایرم یامان" از ترکیه، قهرمان قاره سبز در سال 2014، را پیش رو دارد.

تکواندوکار کشورمان در صورت راهیابی به دور سوم باید با یکی از تکواندوکاران چین، قزاقستان و یا روسیه میزبان مسابقه دهد.

در بخش مردان، مهدی خدابخشی در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید با برنده دیدار "نیکولاس تزلوس" از یونان و "اناس طالب" از اردن رقابت کند. تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان در دور سوم یکی از نمایندگان کشورهای فیلیپین، کنیا، قزاقستان و یا برزیل را پیش رو دارد.

اما از مهمترین حریفان خدابخشی برای راهیابی به جمع 4 تکواندوکار برتر می‌توان به "استیون لوپز" امریکایی اشاره کرد.

این هوگوپوش پرافتخار امریکایی و جهان که در کارنامه ورزشی اش 2 مدال طلای المپیک و یک مدال برنز و 5 مدال مسابقات قهرمانی جهان به چشم می‌خورد، در صورت برتری برابر رقبایش در مرحله یک چهارم با خدابخشی مبارزه خواهد کرد تا برنده این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در این سوی جدول "طاهیر گولیک" قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی نیز حضور دارد که در صورت برتری نماینده ایران و المان، مرحله نیمه نهایی وزن ششم بین این دو ورزشکار برگزار خواهد شد.

همچنین عصر فردا (دوشنبه) کیمیا علیزاده و ابوالفضل یعقوبی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی اوزان خود به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تا بدین لحظه و بدون احتساب نتایج روز ششم، با 2 طلای فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، در بخش مردان با 41 امتیاز در صدر قرار دارد.

این دوره از مسابقات ار 22 اردیبهشت ماه با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و فردا به پایان می رسد.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز