خبرگزاری کار ایران

کارلوس کمی ناراحت است؛

کفاشیان: استعفای کی‌روش شایعه است / واکنش مربی پرتغالی به صحبت‌های وزیر

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۸۱۰

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه استعفای کی روش شایعه است و آن را تایید نمی کنم گفت: در جلسه امروز با سرمربی تیم ملی او نظراتش را در مورد صحبت های وزیر ورزش اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود : امروز با کی روش جلسه داریم اما مکان آن هنوز مشخص نشده است. 

وی تصریح کرد: کی روش کمی ناراحت است و درخواست برگزاری جلسه داشت اما موضوع استعفای او را هیچ گاه تایید نکرده ام و آنچه در این مورد مطرح می کنند، شایعه است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد این که در این جلسه بحث رفتن یا ماندن کی روش مشخص می شود یا نه، اظهار داشت: بحث ماندن یا رفتن مطرح نیست چرا که کی روش قبلا برنامه‌هایش را برای تیم ملی اعلام کرده است.به این جلسه می آید تا با هم صحبت کنیم. کی روش در این جلسه در مورد صحبت های وزیر ورزش نظراتش را اعلام خواهد کرد.

وی در مورد جلسه امروز در کمیته ملی المپیک گفت : صبح امروز نیز در کمیته ملی المپیک جلسه ای درباره تیم امید و برنامه هایش داشتیم. خاکپور در تیم امید ماندنی است اما درمورد ماندن یا نماندن مایلی کهن ، حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید اطلاع دارد.

کفاشیان در مورد دیدار با ازبکستان و همچنین حضور تیم ملی در اردوی ترکیه هم اظهار داشت: دیدار با ازبکستان هنوز قطعی نشده و اگر این دیدارقطعی شود آن را اعلام می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز