خبرگزاری کار ایران

کارلوس ۲۵ بازی تدارکاتی خواسته؛

کفاشیان: شروط منطقی کی‌روش را پذیرفتیم/حمایت وزارت‌ورزش تعیین‌کننده بود

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۷۶

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به توافق این فدراسیون با کارلوس کی روش تاکید کرد: با حمایت های وزارت ورزش و پذیرش خواسته های منطقی برای همکاری با کی‌ روش به توافقات لازم دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان ضمن با این مطلب در مورد اینکه پیش از این گفته بود کی‌روش به احتمال 85 درصد از تیم ملی جدا خواهد شد، گفت: آن موقع که من این حرف را زدم مذاکرات با کی‌روش به بن‌بست رسیده بود و او به هیچ عنوان حاضر نبود که بماند و به کارش ادامه دهد اما وقتی به وزارت ورزش اعلام کرد نماینده‌ای از این وزارتخانه در جلسات حاضر باشد تا مشکلات را بررسی کند جلسه‌ای 7 ساعته با او و نماینده وزارت ورزش داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه کی‌روش دغدغه‌هایش برای تیم ملی را بیان کرد. دغدغه‌های او شخصی نبود و قبول کرد اگر شروطش محقق شود به کارش ادامه بدهد که نماینده وزارت ورزش هم صحبت کرد و قرار شد که انتظارات برآورده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح‌ کرد: دعوت‌نامه‌هایی که برای تیم ملی آمده بود را به کی‌روش دادیم تا کارش را شروع کند و او اکنون منتظر قرعه‌کشی مرحله اول جام جهانی است تا ببیند با کدام تیم ها هم‌گروه می‌شویم.

کفاشیان در مورد اینکه شروط کی‌روش را پذیرفته گفت: شروط وقتی منطقی باشد آن را اجرایی می کنیم. ایشان تخمین زده که 25 بازی رسمی و تدارکاتی تا صعود به جام جهانی باید داشته باشیم که ما برنامه‌ریزی می‌کنیم و مشکلی نیست. وقتی ما حمایت داشته باشیم و او هم خیالش راحت باشد که وزارت ورزش حمایت می‌کند و دغدغه حذفش را ندارد به کارش ادامه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز