خبرگزاری کار ایران

جلسه ای که بی نتیجه ماند؛

عصبانیت کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان / ادامه بلاتکلیفی مربی پرتغالی

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۱۶۵

جلسه کارلوس کی روش با کفاشیان برای ادامه همکاری با تیم ملی در حالی بدون نتیجه گیری خاصی پایان یافت که مرد پرتغالی با عصبانیت فدراسیون فوتبال را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی‌روش که امروز چهارشنبه به فدراسیون‌فوتبال رفته بود تا با علی کفاشیان تشکیل جلسه بدهد و تصمیم نهایی خود را برای جدایی یا ادامه همکاری با تیم ملی ایران اعلام کند بعد از دو دور جلسه با عصبانیت فدراسیون را ترک کرد.

به نظر می‌رسد کی‌روش از وضعیت بلاتکلیف خود در ایران ناراحت است و همچنان برای جدایی از تیم ملی اصرار دارد. وی به هنگام ترک فدراسیون حاضر به گفتگو با هیچ خبرنگاری نشد.

بحث رفتن یا ماندن کی‌روش به معمای فوتبال ایران بدل شده و با وجودی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اکثریت آرا ماندن کی‌روش را در ایران به صلاح فوتبال ملی ما دانستند ولی به نظر می‌رسد حالا کی‌روش اسب خود را برای رفتن زین کرده است.

با توجه به زمان کم باقی مانده تا آغاز رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 انتخاب جانشین کی‌روش هم خود معادله‌ای چند مجهولی خواهد بود که فوتبال ما را با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو می‌کند.

از سوی دیگر وابستگی بسیاری از بازیکنان تیم ملی به کی روش در صورت جدایی این مربی پرتغالی مشکلات روحی و روانی را به تیم وارد می کند که تا مدت‌ها نتایج تیم ملی را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.

شاید بحرانی تازه پیش روی فوتبال ملی در راه است و با جدایی احتمالی مرد پرتغالی فدراسیون و وزارت ورزش در نوک پیکان انتقادات قرار خواهند گرفت و آنها باید پاسخگوی عواقب و پیامدهای نتایج تیم ملی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز