خبرگزاری کار ایران

کری‌خوانی بازیکن دانشگاه‌ برای ‌آبادانی‌ها

داوری: پالایش‌نفت شانسی مقابل دانشگاه‌آزاد ندارد/ قهرمان لیگ حرفه‌ای می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۵۲

بازیکن پست‌های یک و 2 تیم بسکتبال دانشگاه‌آزاد با قاطعیت از قهرمانی این تیم در لیگ‌حرفه‌ای بسکتبال می‌گوید.

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: هفته پیش شکست بدی را مقابل مهرام تجربه کردیم. فکر می‌کنم علت اصلی آن ناهماهنگی رایان ریچاردز، بازیکن انگلیسی ما با بقیه تیم بود که این نقیصه در تمرینات ما حل می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان دانشگاه‌آزاد پس از شکست برابر مهرام با خبرنگاران گفت‌وگو نکردند؟ توضیح داد: متاسفانه بچه‌های ما انتظار آن شکست را برابر مهرام نداشتند. باید به آن‌ها حق بدهید که ناراحت باشند، هر چند ما همیشه با خبرنگاران صحبت کردیم و مشکلی برای مصاحبه نداشتیم. آ‌ن روز را هم فراموش کنید و من از طرف بچه‌ها عذرخواهی می‌کنم.

داوری درباره دیدار دانشگاه‌آزاد و منتخب ماهشهر که شاگردان شاهین‌طبع در این دیدار هم با سختی به پیروزی رسیدند، گفت: متاسفانه ما در آن دیدار، هنوز در شوک باخت برابر مهرام بودیم. منتخب‌ماهشهر هم تیم خوبی است و مقابل ما با انگیزه بالایی ظاهر شد اما خداراشکر در دقایق پایانی موفق شدیم ورق را برگردانیم و برنده شویم.

بازیکن پست 2 دانشگاه‌آ‌زاد با اشاره به دیدار این تیم برابر پالایش‌نفت آ‌بادان در هفته‌پایانی لیگ‌فصلی حرفه‌ای، ادامه داد: پالایش تیم بسیارخوبی است و تا اینجا هم خیلی خوب بالا آمده اما باید بگویم آن‌ها شانسی برابر ما ندارند. ما برای حفظ صدر در زمین خود به مصاف شگفتی‌ساز لیگ حرفه‌ای می‌رویم و برای‌ ما خیلی مهم است در پایان رتبه نخست را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: شک نکنید دانشگاه‌آزاد صد در صد قهرمان لیگ‌حرفه‌ای می‌شود. ما حتی شایسته قهرمانی در لیگ‌ملی هم بودیم و درآن مسابقات کم آ‌وردیم اما حالا دانشگاه مدعی جدی است و به چیزی جز قهرمانی در لیگ حرفه‌ای فکر نمی‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز