خبرگزاری کار ایران

با اعتماد به‌نفس به زمین می‌رویم؛

تونی: روی کاغذ شانس کمتری داریم/می‌توانیم یکی از شانس‌های صعود باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۴۱

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد بازی سختی مقابل نماینده‌عربستان در لیگ قهرمانان خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار با الاهلی عربستان گفت: بازی سختی مقابل الاهلی داریم، چراکه این تیم و الاهلی امارات 2 تیم برتر گروه ما هستند.

وی ادامه داد: روی کاغذ شانس کمتری نسبت به حریفان‌ داریم اما تلاش می‌کنیم از شانس کم خود نهایت بهره را ببریم.

توی همچنین با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در زمین مسابقه الاهلی نتیجه ایده‌آلی کسب کنیم، خاطرنشان کرد: با بردهای هفته‌های اخیر با روحیه و اعتماد به‌نفس بالایی پا به زمین می‌گذاریم. ما از تمرکز و سازماندهی خوبی بهره می‌بریم و می‌توانیم با ارائه بازی خوب یکی از شانس‌های صعود باشیم. الاهلی تیم‌ قدرتمندی است.

وی افزود: این تیم با سرمایه‌گذاری خوبی که در بخش تیم‌های پایه کرده با تیمی قدرتمند راهی این دور از مسابقات شده و حضور در جمع بالانشینان جدول لیگ عربستان حاصل این سرمایه‌گذاری ایده‌آل است.

همچنین مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی نیز  در این نشست گفت: خوشبختانه از لحاظ بدنی و روانی شرایط خوبی داریم. تلاش می‌کنیم با دست پر به ایران برگردیم. می‌خواهیم با برد به تعطیلات سال نو برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز