خبرگزاری کار ایران

واکنش شاغلام به اظهارات کی‌روش؛

پیروانی: اگر کفاشیان مدیریت کند کی‌روش جرأت مخالفت ندارد/باید از لیگ‌های اروپایی یاد بگیریم

شاغلام معتقد است درباره حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید اگر کفاشیان مدیریت کند کی‌روش نمی‌تواند مانع حضور آنها شود.

غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به سطح مسابقات لیگ‌برتر در فصل جاری بیان داشت: متاسفانه به دلیل اینکه زمین‌های خوبی برای انجام مسابقه نداریم و لیگ دچار فراز و نشیب بود. برخی زمین‌ها خوب بودند و می‌شد چند پاس داد اما بسیاری از زمان‌های ما ایراد دارند. واقعیت این است که در زمین صاف می‌توان کار تیمی انجام داد اما زمین‌هایی که مسطح نیست نمی‌شود در آنها انتظار کار تاکتیکی و تیمی داشت.

وی ادامه داد: وقفه‌هایی هم که در جریان مسابقات به وجود می‌آید به سطح کیفی لیگ لطمه می‌زند. باید از لیگ‌های اروپایی یاد بگیریم که هر 2- 3 روز یک‌بار بازی می‌کنند. ما هم باید مثل آنها عمل کنیم، مثل بارسلونا یا رئال‌مادرید.

پیروانی درباره اینکه برای مربیگری پیشنهادی دارد یا نه بیان‌داشت: از 2- 3 تیم لیگ‌یک پیشنهاد داشتم اما قبول نکردم چراکه به هیچ‌وجه در لیگ‌یک مربیگری نمی‌کنم. از تیم‌های لیگ‌برتری هم اوایل‌فصل نفت مسجد سلیمان قبل از آمدن باقری‌نیا پیشنهاد داده بود. ان‌شالله برای سال‌آینده اگر پیشنهادی بود بررسی می‌کنم.

پیروانی درباره اینکه شاهد عدم تعامل برخی باشگاه‌ها با تیم‌ملی امید برای در اختیار گذاشتن بازیکنان‌شان در اردو تیم ملی هستیم، گفت: اگر تعامل نکنند همان بلایی که وقتی سرمربی تیم امید بودم سر من آمد، سر کادر فنی فعلی هم خواهد آمد، با این حال ما مقابل کره‌جنوبی و ژاپن باختیم که سوم و چهام المپیک شدند، در نهایت ما هم چهارم شدیم اما اگر تعامل نباشد کادر فنی با وجود اینکه قوی هستند نمی‌توانند موفق باشند. خاکپور، مایلی‌کهن و صالح از دانش بالایی برخوردارند ولی امیدوارم با مدیریت‌فدراسیون بازیکنان به موقع در اختیار تیم ملی قرار بگیرند.

وی درباره اینکه کی‌روش با حضور جهانبخش و آزمون در اردوی تیم‌امید مخالفت کرده، بیان‌داشت: اگر کفاشیان بخواهد کی‌روش جرأت ندارد مخالفت کند، فقط باید مدیریت لازم از سوی او انجام شود.

کد خبر : ۲۵۸۹۲۱