خبرگزاری کار ایران

چکشیان خبر داد؛

مرکز ملی نخبگان جامعه کار و تولید تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۴۴۸

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل مرکز ملی نخبگان جامعه کار و تولید در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا،  «محمد چکشیان» در این باره گفت: مرکزی برای شناسایی، ساماندهی و حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید در آینده نزدیک تشکیل می شود.

وی تشریح کرد: در این مرکز، شناسایی افراد نخبه در جامعه کار و تولید انجام می شود و اطلاعات آنها در بانک اطلاعات به صورت طبقه بندی شده وجود خواهد داشت.

وی افزود: گام دوم، حمایت از این افراد و تسهیل‌گری برای ارائه خدمت به ایشان است. 

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نشست های متعدد با بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: سال گذشته معاون علمی رئیس جمهور نیز دستوراتی برای حمایت ویژه از نخبگان جامعه کار و تولید صادر کرد.

وی افزود: در سال جاری با نشست‌های بیشتر و راهکارهای بهتر بسته خدماتی خود را برای حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید افزایش می دهیم تا بتوانیم هر آنچه برای عملی کردن طرحی نو در زمینه کارگر نخبه نیاز است، محقق شود. 

چکشیان درباره برنامه های هفته کار و کارگر سال جاری تاکید کرد: امسال علاوه بر برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و تبیینی، دیدار با مقام معظم رهبری، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و فضاسازی شهری، جشن در کارخانجات مختلف، بررسی مطالبات و مسائل کارگران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت و تمرکز خاصی بر مسائل، دغدغه و نیازهای جامعه کارگری وجود داشت.

وی افزود: ستاد ملی و ستادهای استانی هفته کارگر و همچنین کمیته های تخصصی، در این هفته تلاش کردند تا علاوه بر اجرای خوب برنامه ها، مسائل و مطالبات کارگران از زبان تشکل های کارگری شنیده شود.

معاون  فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: «نشست تخصصی جایگاه شناسی سازمان های کارگری و کارفرمایی در توسعه اقتصادی کشور برای تحقق شعار سال» نیز در این راستا برگزار و سخنان جامعه کار و تولید شنیده شد.

وی اظهار داشت: در دیدار کارگران در اختتامیه «جشنواره امتنان» با رئیس جمهور نیز نمایندگان کارگری مسائل خود را مطرح کردند و این اقدام کم‌سابقه است. دولت سیزدهم شنوای بی‌واسطه سخنان نمایندگان تشکل های کارگری در روز کارگر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز