خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: پیکان زنگ خطری برای بقیه تیم‌ها محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۸۷۰

محرم نوید کیا سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، مس رفسنجان و پیکان فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و سوم به مصاف هم می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از مصاف برابر پیکان، گفت: مثل همه هفته‌ها یک بازی فوق‌العاده مهم داریم. این بازی خیلی برای ما مهم است. می‌دانیم که پیکان شرایط خوبی دارد و در 4 هفته گذشته 3 برد آورده‌اند. آقای عنایتی با بازیکنانی که به آنها اضافه شده‌اند،  نتایج خیلی خوبی به دست آورده است.

وی افزود: آن‌‌ها زنگ خطری برای بقیه تیم‌ها هستند. وقتی تیمی می‌تواند سپاهان و ملوان را شکست بدهد، ما باید خیلی باهوش باشیم. در ضدحملات خیلی تیم خوبی هستند و باید مراقب فضاها باشیم. کنترل بازی را خوب در اختیار می‌گیرند و برای هر تیمی این موضوع خطرناک است. باید خوب بازی کنیم، باهوش باشیم و اشتباهات کمی داشته باشیم. اگر اشتباه کنیم ممکن است خیلی برایمان گران تمام شد. امیدوارم بازی خوبی بشود و اتفاقات فوتبال هم به کمک ما بیاید و بتوانیم یک بازی زیبا انجام بدهیم.

او سپس درباره محروم و مصدومان تیمش بیان کرد: کریم‌زاده یا مجید مشکل دارند ولی همراه تیم هستند. میثم تیموری هم به تیم اضافه شده ولی نمی‌توان درباره آنها ریسک کرد.

نویدکیا درباره محل اقامت تیمش هم گفت: ما در شهر رفسنجان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز