خبرگزاری کار ایران

صحبت های جنجالی مربی استقلال

هاشمی نسب: تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم/ ما هنوز صدر جدول هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۵۷

مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر د روذزشگاه آزادی با مس رفسنجان مساوی کرد تا در رقابت با پرسپولیس، دو امتیاز خانگی این تیم از دست برود. استقلال در این بازی در مقایسه با بازی‌های گذشته، با ترکیب متفاوت تری وارد زمین شد و حالا هاشمی نسب در نشست خبری پس از این بازی نسبت به انتقادات گذشته می‌گوید: بازی‌ای که اتوبوسی نباشد، انجام دادیم اما دیدیم چه اتفاقی افتاد!

مربی استقلال در ابتدای نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم و بازی را خوب شروع کردیم ولی از چیزی که می‌ترسیدیم، بر سرمان آمد. تمرکز لازم را نداشتیم و گل زودهنگام دریافت کردیم. تیمی که در کورس قهرمانی است و زمانی که در بازی خانگی گل دریافت می‌کند، شرایط کمی برایش سخت می‌شود تا بتواند به بازی برگردد. آن نوع بازی که بقیه دوست دارند که سبک اتوبوسی نباشد را انجام دادیم تا شاهد یک بازی خوب از استقلال باشند ولی در نهایت دیدیم چه اتفاقی رخ داد. 

وی افزود: به هر حال یکی از بهترین بازی‌هایمان در فاز هجومی بود ولی در خط دفاعی تمرکز لازم را نداشتیم. به تیم حریف چند موقعیت خوب دادیم، ولی در کل از بچه ها راضی هستیم. دو گلی که دریافت کردیم، روی اشتباهات فردی بود. هیچ ایرادی ندارد فقط مقداری کار در ادامه راه برایمان سخت تر شد. با توجه به تلاشی که بازیکنان می‌کنند و رفاقتی که بین ما هست، هیچ ترسی از آینده نداریم. مجدداً می‌جنگیم. جنگیدن را بلدیم و تلاش می‌کنیم. هر چقدر که عرصه بر ما سخت و تنگ شود، مطمئن باشید که بازیکنان مرد روزهای سخت هستند و مطمئن باشید که تا آخرین لحظه می‌جنگیم. همانطور که قبلا هم گفته بودم، تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم، اما ما قول قهرمانی به هیچکس نداده بودیم.

هاشمی نسب در مورد مصدومیت مهدی‌پور گفت: متاسفانه ما امروز مهدی پور را از دست دادیم. یکی از دلایلی که باعث شده بود ما فریاد بزنیم که به بازیکن نیاز داریم را دیدید. مصدومیت جزوی از فوتبال است، ولی یکی از مهره‌های کلیدی را از ما گرفت. خدایی نکرده قصد نداریم که سایر بازیکنان را زیر سوال ببریم که مشکل فنی دارند، نخیر! شک نکنید اگر کسی تضمین دهد این بازیکنان تا آخر فصل سالم می‌مانند و دچار مصدومیت نمی‌شوند، ما به هیچ بازیکنی نیاز نداریم. اگر ما به دنبال این بودیم که بازیکن بگیریم، همین مسئله بود. تیم‌های رقیب در نیم فصل ۳ میلیون دلار بازیکن گرفتند که حالا اسم نمی آوریم.

او با گلایه از داور بازی آقای حیدری گفت: از آقای دکتر بیژن حیدری تعجب می‌کنم. زمانی که به ما گفتن ایشان داور است، خوشحال شدیم و فکر می‌کردیم که تیم‌ها بتوانند شرایط را درون زمین با فوتبالی که بازی می‌کنند، رقم بزنند. ولی متاسفانه امروز سوت های عجیبی زده شد. او در دقیقه ۳ به بازیکن ما کارت داد و باعث می‌شود مدافع ما تا دقیقه ۹۰ روی ویلچر برود. همان خطا را بازیکن حریف انجام داد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. ما دوباره بلند می‌شویم، چون هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و صدر جدول هستیم. خیال دوستان راحت باشد. ما تلاش می‌کنیم تا در ادامه راه به موفقیت دست پیدا کنیم.

مربی استقلال درباره هجومی بازی کردن این تیم در ابزی امروز بیان کرد: امروز شرایط بازی طوری رقم خورد که ما مجبور شدیم اینگونه بازی کنیم. فکر می‌کنم ما ۸ موقعیت خیلی خوب داشتیم. خط دفاعی یکی از نقاط قوت ما بود ولی دیدید که امروز چقدر به تیم حریف موقعیت دادیم. فکر می‌کنم در کل فصل به اندازه امروز به حریف موقعیت نداده باشیم. ما این بازی را نمی‌پسندیم! ترجیح می‌دهیم به سبک همیشگی بازی کنیم و به جای دوگل، یک گل به ثمر برسانیم ولی بازی را برنده شویم. باز هم می گویم آن اشتباهات بازیکنان و جریان فوتبال ما به سمت و سویی رفت که دوست نداشتیم آن اتفاقات رخ بدهد. در هر صورت از تلاش بازیکنان راضی هستیم ولی از نتیجه اصلاً.

هاشمی نسب صحبت های خود را با کنایه ای جنجالی به پایان رساند و گفت: یک صحنه مشکوک بود که فکر می‌کنم توپ از خط دروازه رد شد و اگر امروز استقلال پیراهنش رنگ دیگری داشت، مطمئن باشید این گل پذیرفته می‌شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز