خبرگزاری کار ایران

حسینی: اهل شیون و گله کردن نیستیم/ آنالیز خوبی از استقلال داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۵۷

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال و آلومینویم اراک در دیداری حساس از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، فردا (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند.

حسینی در ابتدای نشست خبری پیش از این بازی گفت: در دیدار قبلی که سه روز پیش برگزار شد، بازی خیلی سنگین و خوبی را در تبریز انجام دادیم. بازیکنان نیز بازی خوبی را انجام دادند. دوباره بلافاصله با یک تیم قدرتمند و صدرنشین لیگ مسابقه داریم. چالشی که برای این مسابقه پیش روی ما قرار داشت، بحث ریکاوری بود.

وی افزود: واقعا زمان برگزاری دو مسابقه به همدیگر خیلی نزدیک بود. سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. از حریف قدرتمند، قابل احترام و صدر نشین لیگ، شناخت خوبی داریم. امیدواریم که بچه‌هایمان انرژی خوبی داشته باشند و خیلی دقیق بازی کنند که بتوانیم بازی خوبی را جلوی تیم بزرگ استقلال انجام دهیم.

او در مورد تعداد زیاد مصدومان و محرومان این تیم در فصل جاری و چالشی که در این زمینه با آن روبرو بوده است، اظهار داشت:  بله زیاد اهل ناله، شیون و گله کردن نیستیم، اما سعی کردیم که زیاد این مسائل روی ما اثر نگذارد و کارمان را خوب انجام دهیم. اما واقعیت این است که این قضیه به ما ضربه زیادی زده است.

سرمربی ایرالکو در مورد حساسیت بازی فردا برای استقلال بیان کرد: من که نمی‌توانم به جای آنها فکر کنم، این سوال را باید از آنها بپرسید. من برداشت خاصی ندارم و بهتر است که مسئول فنی تیم خوب استقلال در این خصوص صحبت کند. اما ما آنالیز خوبی از استقلال داشته‌ایم و با توجه به وقت خیلی کمی هم که برای آماده سازی این مسابقه داشتیم، تلاش کردیم تا برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم. امیدوارم که اتفاقات خوبی برای ما رخ بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز