خبرگزاری کار ایران

شجاعی: روند رو به رشدی داشتیم/ گل‌گهر فوتبال خوبی بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۵۱

مسعود شجاعی سرمربی تیم هوادار د رنشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی سرمربی تیم هوادار، برای اولین بار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با گل گهر سیرجان شرکت کرد.دشجاعی که از دهمین هفته لیگ برتر هدایت هوادار را بر عهده گرفته، به دلیل عدم صدور کارت مربیگری، تاکنون در نشست‌های خبری حضور نیافته بود.

او در ابتدای این نشست بیان کرد: درباره تیم خودمان ابتدا باید بگویم، روند روبه‌رشدی داشتیم، ولی هنوز نیاز به زمان داریم، چون حداقل زمانی که برای تغییر در یک تیم لازم است، شش ماه است. من فکر می‌کنم در این زمان کوتاه و با فهم بالای تاکتیکی که بازیکنان داشتند توانستیم تغییر ایجاد کنیم. هیچ وقت فرصت نشده است که از کل اعضای تیم تشکر کنم. من خیلی اهل مصاحبه نیستم، ولی باید بگویم که اعضای تیم ما بی‌نظیر هستند؛ بازیکنان بیشتر به من کمک کردند تا من به آن‌ها.

شجاعی درمورد تغییر و تحول هوادار پس از روی کار آمدن خودش، اظهار داشت: این از محبت شما است. هرچند روند ما رو به رشد بوده اما همچنان نیاز به زمان داریم. در این زمان کوتاه با تمرینات خوبی که داشته‌ایم و فهم بالای تاکتیکی بازیکنان توانستیم تغییر را ایجاد کنیم. شاید مقداری تنبلی و سهل‌انگاری ابتدای فصل سبب شد کمتر امتیاز جمع کنیم و حتی از زمانی هم که من آمدم نیز امتیاز‌های زیادی را از دست دادیم اما امیدوارم از این به بعد با تمرکز بیشتر با توجه به توانمندی و پتانسیل تیم، بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی هوادار در مورد تیم حریف گفت: زیاد لازم نیست درمورد گل‌گهر حرف بزنم زیرا هم بازیکنان خیلی خوبی دارد و هم تیم خوبی هستند‌. مارینوس اوزونیدیس نیز در برهه‌ای بسیار کوتاه سرمربی من بود و باعث شد به یونان بروم. هرچند سعادت نداشتم بیشتر از ۳_۲ هفته با این مربی کار کنم‌ زیرا به تیم دیگری رفت. از لحاظ شخصیتی بسیار دوستش دارم و از لحاظ فنی نیز در این مدت کوتاه فهمیدم مربی بسیار قوی است.

وی در مورد بازی فردا توضیح داد: فردا یک بازی بسیار زیبا خواهیم دید زیرا هم گل‌گهر فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم تیم ما سعی دارد یک بازی مالکانه ارائه بدهد. بحث تمرکز است و هر تیمی تمرکز بالاتری داشته و از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد. از آن‌جایی که که ۲ تیم دنبال فوتبال هجومی هستند، موقعیت‌های زیادی در این بازی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز