خبرگزاری کار ایران

تارتار: از همه کسانی که خالصانه کار کردند تشکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۶۰

سرمربی ملوان با بیان اینکه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به نساجی بزنیم گفت: کمترین سهم را در نتایج ملوان داشتم و از همه کسانی که خالصانه کار کردند تشکر می‌کنم.

به گزارش ایلنا مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل نساجی، در نشست خبری گفت: این برد را تقدیم به هواداران‌مان می‌کنیم که امروز ما را جانانه تشویق کردند. درباره بازی باید بگویم که دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول خیلی خوب و منطقی عمل کردیم و به بازی مسلط بودیم. با شروع نیمه دوم نساجی به بازی مسلط شد و تا قبل از اینکه تعویض کنیم حریف ما را تحت فشار قرار داد. بعد از تغییرات بازی را کنترل کردیم و توانستیم در یکی از حملات سریع‌مان به گل برسیم.

وی ادامه داد: اگر باهوش‌ بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم و برای نساجی در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. حیف است که این تیم با این هواداران و جو ورزشگاه در لیگ برتر نباشد. از گروه داوری هم تشکر می‌کنم. قبل از بازی یک مقدار نگرانی داشتم، چون داوران جوانی قضاوت بازی را برعهده داشتند ولی انصافا قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی ملوان در خصوص عملکرد فرعباسی درون دروازه گفت: فرعباسی امروز روز خوبی پشت سر گذاشت و ما را در بازی نگه داشت. چند بازیکن دیگر ما هم همراه دروازه‌بان‌مان لیاقت ملی‌پوش شدن را دارند.

تارتار در واکنش به این موضوع که تیمش علی‌رغم بازی خوبی را انجام داد بازیکنان این تیم اقدام به وقت‌کشی کردند، اظهار داشت: فکر می‌کنم آن بازیکنی که به دلیل مصدومیت به بیرون از زمین آمد دیگر نتوانست بازی کند و مجبور شدیم تعویض اجباری کنیم. نیاز شدیدی به میلاد باقری داشتیم اما به دلیل مصدومیت تعویض شد.

وی در پاسخ به این سوال که ملوان با شکست نساجی جزء 5 تیم بالای جدول قرار گرفت و شانس زیادی برای کسب سهمیه دارد، آیا در ابتدای فصل انتظار چنین نتایجی داشت، خاطرنشان کرد: هیچ کارشناسی این فکر را نمی‌کرد، نه تنها من. آخرین مربی‌ای بودم که کارم را با ملوان شروع کردم. تیم ما کلا 3-4 بازیکن بیشتر نداشت و کار سختی داشتیم. باید به کل مجموعه از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان و از همه مهم‌تر هواداران خسته‌نباشید بگویم. کمترین سهم را من داشته‌ام. از همه کسانی که خالصانه کار کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی ملوان درباره درگیری‌های هواداران دو تیم گفت: برای هواداران دو تیم احترام قائلم. هواداران عزیز ما هستند. اگر آنها نباشند فوتبال معنایی ندارد. حساسیت بازی بالا بود. یک تیم برای کسب سهمیه تلاش می‌کرد و یک تیم هم برای فرار از سقوط بازی می‌کرد، این حواشی در فوتبال ما پیش می‌آید و طبیعی است. هرچند من دیدم به سمت بازیکن ما اشیایی پرتاب شد.

تارتار در واکنش به این موضوع که در کادر او افرادی حضور دارند که به دنبال شلوغ‌کاری در حین بازی هستند، عنوان کرد: هیچ شلوغ‌کاری نداشتیم و به نظر شما احترام می‌گذارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز