خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: بازیکنان من فوتبال بی نظیری بازی کردند/ مشکلات ما هنوز حل نشده

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۹۶

محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، نویدکیا در کنفرانس خبری پس از تساوی مقابل ذوب آهن گفت: در ده دقیقه اول، دو گل ابتدایی خوردیم و این اتفاقات در فوتبال می‌افتد اما بعد از آن یک نمایش منضبط و بسیار عالی از تیممان دیدم. نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌هایی بود که از وقتی آمدم اینجا، از تیمم دیدم. خیلی ناراحت بودم چون بچه‌ها با تمام وجودشان بازی کردند و حتی من دروازه‌بانم توپ هم به دستش نیامد. تیم ذوب آهن فقط توپ های بلند را داشت و فقط همین!

او ادامه داد: بازیکنان من فوتبال بی‌نظیری بازی کردند و موقعیت های زیادی خلق کردند. جدای از هر نتیجه‌ای که اتفاق می‌افتاد بابت نوعی که بازی کردند و موقعیت‌هایی که داشتند و همچنین سبکی که بازی کردند به آنها تبریک می‌گویم. انشالله که این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: شما در نظر بگیرید که ۷-۸ بازیکن من مبالغی را از سال قبل طلبکار هستند. وقتی سال به پایان می‌رسد و بازیکن نمی‌داند که قرار است دستمزد سال قبلش را بگیرد یا نه، مسلما ذهنیتی برای او به وجود می‌آید و ذهنش درگیر می‌شود. فقط به مسئولان کارخانه مس می‌توانم بگویم که این تیم شهر است. اگر شما تهران نشستید، مدیر یا معاون هستید باید درک کنید که نه فقط فوتبال بلکه سایر رشته‌ها، چرا که این تیم فقط فوتبال ندارد، بسکتبال دارد، والیبال دارد، تیم بانوان دارد و در رده‌ های مختلف فعالیت می‌کند. می‌خواهم بگویم که معادن اینجاست، کارگرانی که کار می‌کنند برای همین شهر هستند و دلخوشی آنها همین تیم است، نه فقط فوتبال!

وی افزود: فوتبال حالتی دارد که حرف اول را می‌زند و بقیه رشته‌ها هم فعالیت خود را دارند. امیدوار هستم فکری اساسی برای تیم کنند و سال را تمام کنند و پس از پرداخت بدهی های گذشته، به اینده فکر کنند. بعد از آن باید فکر کنند که تیم داشته باشند یا نه؛ دلخوشی کسانی که می‌آیند اینجا و شور و شوق دارند، این تیم است. امیدوار هستم بفهمند و درک کنند. ما می‌خواهیم برای مردم شهر و کسانی که اینجا زحمت می‌کشند، دلخوشی درست کنیم تا از زندگی لذت ببرند. فوتبال دلخوشی مردم شهر است و می‌خواهم منطقی‌تر به آن فکر کنند.

محرم نویدکیا به مشکلات این تیم اشاره کرد و توضیح داد: مشکلات ما حل نشده و تیم من هنوز کرمان است. من در باشگاه سپاهان بودم و سال‌ها در آنجا زندگی کردم، برای همین درک چنین اتفاقاتی برای من کمی سخت است که یک شرکتی به این بزرگی نمی‌تواند برای تیم‌هایش برنامه ریزی کند که آنها به مشکل نخورند. من نمی‌گویم که باید سر تایم پولمان را بگیریم، بلکه یک ماه، دو ماه، سه ماه و چهار ماه می‌تواند دیر شود و هیچ اشکالی ندارد ولی وقتی بلا تکلیف هستیم که نمی‌دانیم پول می‌دهند یا نه، خنده‌دار است. برنامه ریزی می‌خواهد و بدون برنامه ریزی هرچقدر هم تلاش کنیم، فایده ندارد.

او در پایان تاکید کرد: بچه‌های من بازی ۲ بر صفر باخته را ۲-۲ کردند و تا دقیقه نود، ۵-۶ موقعیت ایجاد کردند و یک بازی یک طرفه دیدیم. وقتی اینگونه می‌جنگند تا ببرند، نمی‌دانم چجوری باید از آنها دفاع کنم. کسانی هم آنجا نشستند و یک چیزی هم امضا می‌کنند اما دلشان بخواهد انجام نمی‌دهند. خود آنها مگر خانواده ندارند؟ تیم بسکتبال، والیبال و فوتبال هم آخر سال دارند، کاش چیزی واریز می‌کردید تا آنها هم چیزی سر سفره زن و بچه‌شان ببرند. تصمیماتی می‌گیرند که انگار آنها کار می‌کنند و بقیه اینجا تفریح می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز