خبرگزاری کار ایران

اوسمار: به فرصت سوزی بازیکنانم به عنوان مشکل نگاه نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۸۸

اوسمار لوس ویرا سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 اوسمار در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: ابتدا به تمام مردم ایران سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید برای همگی پر رونق باشد. این چند روز تعطیلی برای تیم ما در این فرصت خوب است، چون پنج بازی فشرده داشتیم. این بازی حساس بود، چون بعد از دربی بود و کمی بازی احساسی دنبال شد و اول بازی برای ما آنطور که انتظار داشتیم نبود.

وی افزود: پیکان خوب دفاع می‌کند و اگر تیمی نتواند با سیستم این تیم کنار بیاید به مشکل می‌خورد. خدا را شکر ما توانستیم رو به جلو برویم و دو گل بزنیم. از همه هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز به ما انرژی دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره دلایل فرصت‌سوزی بازیکنان این تیم گفت: موافقم که ما باید این مشکل را حل کنیم، اما من به‌عنوان یک مشکل به آن نگاه نمی‌کنم. به‌عنوان کم دقتی در ضربه آخر است، چون ما گل می‌زنیم ولی نمی‌توانیم تعداد گل‌ها را زیاد کنیم. شاید کمی به خاطر خستگی بچه‌ها بوده است. من به‌عنوان یک مشکل نگاه نمی‌کنم، ولی سعی می‌کنیم در تمریناتی که داریم قسمت آخر را هم درست کنیم.

اوسمار در پاسخ به این پرسش که آیا از دست دادن موقعیت‌ها او را نگران نمی‌کند، تأکید کرد: نگران می‌شوم، اما من بیشتر نگران می‌شدم اگر این موقعیت‌ها را درست نمی‌کردیم. من مطمئنم روز به روز بهتر می‌شویم و از موقعیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

ویرا درباره عدم حضور علی نعمتی در ترکیب امروز با وجود عملکرد ایده آل در دربی پایتخت گفت: به تمام بازیکنانم کاملا مطمئن هستم که چه توانایی‌هایی را از خودش نشان می‌دهند. علی نعمتی فصل قبل تقریبا در تمام بازی‌ها حضور داشت و نیم فصل هم دفاع چپ بازی کرد اما چون فرشاد فرجی در دو پست قبلی به خوبی بازی کرد، احترام گذاشتیم تا او بازی کند.

اوسمار درباره اینکه آیا نگران برهم خوردن تعادل تیمش پس از تعطیلات لیگ برتر و دور شدن ملی‌پوشان تیمش از شرایط بازی نیست؟ عنوان کرد: نه! ۲۱ روز تا بازی با گل گهر مانده است. بازیکنان می‌توانند از لحاظ ذهنی و بدنی آماده شوند. بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است.

او در پایان درباره استقبال هواداران از شیوه بازی اوستون ارونوف خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنان جدید اضافه می‌شوند نیاز به زمان دارند که هوادار و اصحاب رسانه شاید جزئیات را نبینند اما عبدالکریم حسن و ارونوف روز به روز بهتر می‌شوند. خدابنده‌لو هم امروز عملکرد خوبی داشت و رفته رفته بازیکنان جدید با تیم بیشتر هماهنگ می‌شوند.

سرمربی پرسپولیس درباره اتمام قرارداد بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل و اینکه درخواستی برای تمدید قرارداد آنها داشته گفت: قرارداد من هم تمام می‌شود. وقتی چیزی برای تمدید قراردادم نگفته‌اند نمی‌توانم حرفی بزنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز