خبرگزاری کار ایران

گولسیاین بازی با فولاد را از دست داد

اوسمار: تمرکز ما فقط روی بازی با فولاد است/ یک جای خالی برای جذب بازیکن داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۹۸۴

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس در نسشت خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و فولاد در چارچوب رقابت های هفته نوردهم لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه ازادی با حضور تماشاگران به مصاف هم می‌روند. اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی گفت: چیزی تا سال جدید نمانده و در این روزهای پایانی سال، بازی‌ها خیلی فشرده در حال برگزاری است. تلاش می‌کنیم تا ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بازیکنان را با سلامتی کامل در اختیار داشته باشیم. سه روز پیش بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما فولاد ۱۰ روز فرصت داشت تا بتواند خود را برای رویاروی با ما آماده کند.

وی افزود: این شرایط برای این است که تاریخ بازی‌های جام حذفی تغییر کرد. البته، هیچ مشکلی وجود ندارد و گاهی این اتفاقات رخ می‌دهد. وقتی بازی‌های فشرده می‌شود باید برای رقابت‌ها آمادگی کامل را داشته باشیم.

اوسمار با بیان اینکه فولاد تیم خوبی است، ادامه داد: هرچند این تیم تاکنون، سه مربی عوض کرده اما همیشه به دنبال بهترین نتیجه است. نتایج خوبی گرفته‌اند و یک برد و یک مساوی مقابل تیم‌های خوب لیگ به دست آورده‌اند. بازیکنان با تجربه‌ای دارند که لیگ را می‌شناسند و تیمی هستند که در ضدحملات، خطرناک بوده و برای حریفانشان مشکل ایجاد می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پروسه جذب مهاجم خارجی به کجا رسید؟ بیان کرد: یک جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال داریم. هم می‌توانیم بازیکن بزرگسال بگیریم و هم یک بازیکن زیر ۲۳ سال تا این جای خالی را پر کنیم. چند اسم را زیر نظر داریم و اینکه بگویم موردی هست که صد درصد با آن صحبت کنیم، نه، چنین چیزی نیست.

وی در مورد مصدومیت گئورگی گولسیانی، توضیح داد: تنها اطمینانی که داریم این است که مقابل فولاد بازی نمی‌کند، اما علی نعمتی آماده است و در بازی قبلی هم روی نیمکت نشسته بود.

اوسمار در خصوص اینکه ترکیب تیم‌ها قبل از بازی در فضای مجازی منتشر می‌شود، بیان کرد: زیاد ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم و تمرکزم روی بازی فردا مقابل فولاد است.

اوسمار در خصوص اینکه ترکیب تیمش در بازی فردا به دلیل نزدیک بودن به دربی تغییر خواهد کرد؟ گفت: تمام تمرکزها روی دربی است و تماشاگران هم اینطور هستند، ولی تمرکز ما فقط روی بازی فردا است که بتوانیم سه امتیاز را از فولاد بگیریم. بازی فولاد برای ما خیلی مهم است تا بتوانیم برای صدرنشینی رقابت کنیم. اگر بازیکنی مصدوم باشد استراحت می‌کند اما مطمئن باشید که بقیه بازیکنان اگر آماده باشند تمام توان خود را در زمین خواهند گذاشت.

اوسمار درباره اینکه شایعه شده زمان داربی تغییر می‌کند، گفت: بعدا می‌توانیم در مورد داربی صحبت کنیم. برنامه ریزی کردن لیگ برای بازی‌ها خیلی کوتاه است و حداکثر باید امروز زمان داربی را مشخص کنند. این به ضرر تیم‌های دیگری هم است که در چنین شرایطی هستند. برای اینکه باید روش تمرین و استراتژی‌های تمرین را عوض کنیم. دیروز هم این خبر را شنیدیم ولی امیدواریم که تا پایان امروز زمان داربی را به صورت دقیق مشخص کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز