خبرگزاری کار ایران

بازیکن 30 میلیاردی نیمکت نشین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۹۱۲

در شرایطی که مهرداد محمدی مهاجم آبی پوشان آمار بهتری نسبت به همتایان خود در استقلال دارد، اما نکونام به او فرصت بازی کمتری می‌دهد.

به گزارش ایلنا، یکی از پر سر و صدا ترین انتقال های تابستانی این فصل، پیوستن مهرداد محمدی به استقلال بود. او که زمانی لیدر جایگاه 26 پرسپولیسی ها بود و این موضوع را در برنامه زنده علنی اعلام کرده بود، نهایتا تصمیم گرفت با قراردادی 30 میلیاردی پیراهن استقلال را بر تن کند.

بررسی ترکیب های استقلال در بازی های اخیر نشان می‌دهد آخرین بازی که محمدی به صورت فیکس برای استقلال به میدان رفته، بازی با پیکان بوده و در 6 بازی بعد کار را از روی نیمکت آغاز کرده است. او همچنین در بازی با پیکان که فیکس به میدان رفت، در دققیه 46 جای خود را به پیمان بابایی داد.

او در این فصل 4 گل و 1 پاس گل به ثمر رسانده و آمار بهتری نسبت به دیگر مهاجمان این تیم داشته است، با این حال نکونام در دربی حساس اخیر، پیمان بابایی و آرمان رمضانی را برای تعویض های هجومی خود به محمدی ترجیح داد تا این گونه او نتواند تجربه حضور در دومین دربی خود را داشته باشد.

حال باید دید با توجه به هزینه ای که باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن او پرداخت می‌کند، نکونام در ادامه فصل از او استفاده خواهد کرد یا به مانند 6 بازی اخیر ترجیح می‌دهد که او را نیمکت نشین کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز