خبرگزاری کار ایران

اتفاق نگران کننده برای کریس رونالدو در عربستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۴۰

کریستیانو رونالدو پس از تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال قهرمانی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا بود که در یک چهارم نهایی این رقابت‌ها توسط العین حذف شد.

به گزارش ایلنا، النصر عربستان دوشنبه شب در حضور کریستیانو رونالدو مقابل العین عربستان نتوانست به پیروزی برسد و در نهایت شکست خورد و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. کریستیانو رونالدو که در دوران حضورش در اروپا پنج بار توانسته بود قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، اکنون هم به دنبال این بود که قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود. در حقیقت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رویای بزرگ رونالدو و النصری‌ها بود که از بین رفت.

عملکرد النصر عربستان در این فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان بد نبوده است و آنها در رده دوم هستند اما مشکلی که وجود دارد این است که عملکرد الهلال عربستان فوق‌العاده بوده است.

الهلالی‌ها اکنون با داشتن دوازده امتیاز بیشتر نسبت به النصر عربستان در رده نخست لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد که قهرمان شدن آنها قطعی باشد. النصر عربستان حالا فقط شانس قهرمانی در رقابت‌های سوپرکاپ عربستان و جام پادشاهی عربستان ( جام حذفی عربستان ) را دارد. النصری‌ها در نیمه نهایی سوپرکاپ عربستان باید به مصاف الهلال عربستان بروند و آن جا هم کار سختی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز