خبرگزاری کار ایران

عنایتی: به هم قول دادیم در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۶۲

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه به هم قول دادیم که در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم، از دیدار با سپاهان به عنوان شروعی جدید برای تیمش یاد کرد.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ملوان گفت: به آقای زنوزی بابت درگذشت همسرش تسلیت و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم. می‌دانیم با چه تیم با شخصیتی بازی داریم، ملوان در این فصل نسبت به سال‌های قبل خیلی منسجم‌تر است و شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: تیم ما آماده‌ است که شرایط خوب‌ خود را ادامه دهد و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. با تلاش بچه‌ها توانستیم از یک شرایط سخت در بازی قبل خارج شویم. در مسابقات قبلی با وجود بازی‌های خوب نتوانسته بودیم نتیجه بگیریم.  بازی با سپاهان برای پیکان یک آغاز جدید بود و فردا تمام توان و تلاشمان را به کار می‌‌گیریم تا برنده از زمین خارج شویم. به هم قول دادیم که در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم.

عنایتی در واکنش به این موضوع که پیکان توانست پس از 600 روز به پیروزی برسد، گفت: از این آماری که اعلام شده، 599 روز آن را در لیگ نبودم. این شغل ما است و من اصلاً توجهی به آمار ندارم. به خبرنگاران و اصحاب رسانه احترام می‌گذارم و تلاشم را می‌کنم. با تمام توان برای کارم ارزش قائل هستم و این آمارها روی ذهنیت من تأثیری نمی‌گذارد.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه پس از اضافه شدن علی قربانی به ترکیب تیمش، آمار گلزنی پیکان بالا رفته است، عنوان کرد:  سعی کردیم بازیکنان باتجربه و باکیفیت را به ترکیب پیکان اضافه کنیم. فرشید اسماعیلی و علی قربانی دو بازیکن باتجربه هستند که خوب کار کرده‌اند. در تمرینات همه بازیکنان با تمام توان کار می‌کنند، ضمن اینکه ضربات داخل چارچوب ما نسبت به گذشته هم بیشتر شده است.

عنایتی درباره برگزاری دربی پایتخت خاطرنشان کرد: دربی همیشه برای هر دو تیم جذابیت خاص خودش را داشته و این بار استقلال و پرسپولیس در بهترین شرایط به هم خورده‌اند. امیدوارم یک بازی زیبا را ببینیم و لذت ببریم. در جایگاهی نیستم که نتیجه را پیش‌بینی کنم و با ریشه استقلالی که دارم، امیدوارم استقلال موفق شود.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه پیش از این گفته بود بازیکنانی را که به تیم امید دعوت کرده بود، ناشناخته بودند، گفت: در این خصوص نمی‌توانم توضیحی بدهم. شما می‌توانید به عقب برگردید و ببینید که آن بازیکنان را که من دعوت کردم کجا بودند و پس از دعوت به تیم امید، در حال حاضر کجا بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز