خبرگزاری کار ایران

پاسخ عجیب رئیس رئال: این ستاره‌ها را نمی‌شناسم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۲۴

فلورنتینو پرز به درخواست یک هوادار برای خرید کیلیان امباپه و آلفونسو دیویس واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش ایلنا،، اگر گزارش‌ها صحت داشته باشند و در نهایت به خود شکل واقعیت بگیرند، رئال مادرید یک تابستان فراموش نشدنی را در پیش خواهد داشت. رئال به عنوان یکی از شانس‌‌های اصلی قهرمانی فصل جاری لالیگا، امیدوار است در تابستان آینده دو ستاره تراز اول را در اختیار داشته باشد.  

کیلیان امباپه و آلفونسو دیویس دو هدف بزرگ رئال مادرید هستند که امیدوارند این بازیکنان را در تابستان جذب کنند. درحالیکه به نظر می‌رسد امباپه فاصله کمی با رئال دارد اما وضعیت دیویس یک مقداری پیچیده خواهد بود.

در دیدار دیدار اخیر با یک هوادار رئال مادرید، از رئیس این باشگاه مستقیماً در مورد حضور احتمالی این دو فوق ستاره در تابستان آینده سوال شد.

این هوادار به رئیس رئال مادرید گفت:"شما باید دیویس و امباپه را جذب کنید. با آن‌ها ما همه چیز را به دست خواهیم آورد." پرز با خونسردی کامل و البته کمی طنز پاسخ داد:‌"امباپه کیست؟ دیویس کیست؟"

در حالی که سخنان این رئیس اسپانیایی هیچ یک از شایعات موجود در اطراف این دو بازیکن را تأیید یا رد نکرد، شوخ طبعی او در مورد این موضوع جای تامل دارد. به هر حال، او ممکن است خیلی دیرتر رسماً توافق با این بازیکنان را اعلام کند.

جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن در ماه ژوئن تقریباً قطعی است. لوئیس انریکه و ناصر الخلیفی به طور غیرمستقیم این موضوع را در انظار عمومی اعتراف کرده‌اند. بنابراین، توافق با رئال مادرید، نزدیک‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و این جوان قرار است تابستان آینده یک کهکشانی شود.

در همین حال، دیویس هنوز به طور محسوسی از پایتخت اسپانیا دور است. لوس بلانکوس برای فوق ستاره کانادایی محدودیتی معادل 40 میلیون یورو در نظر گرفته در حالی که بایرن مونیخ 60 میلیون یورو برای بند فسخ او درخواست می‌کند. در هر صورت اما گفته می‌شود این بازیکن با رئال به توافق شفاهی رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز