خبرگزاری کار ایران

اتفاقی جالب برای نخستین بار در فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۶۱۰

با توجه به نزدیک شدن دربی، حالا شایعاتی مبنی بر حضور داوران زن در تیم داوری این بازی شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا، از مدت ها پیش گفته شده بود که دربی حساس 23 ام مانند دربی قبلی با کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد. اما یکی از شروط قضاوت داوران با کمک var داشتن مدرک لایسنس می‌باشد که در ایران هفت داور این مدرک را کسب کرده و دست کمیته داوران برای انتخاب قاضی دربی باز خواهد بود.

تا پیش از این فقط موعود بنیادی فر بود که علاوه بر لایسنس var، لایسنس اتاق وار را نیز کسب کرده بود. حال خبر رسیده است که دو داور ایرانی خانم نیز موفق به کسب این مدرک شده و از این پس می‌توانند در اتاق وار به داور وسط کمک کنند.

قربانی و ذکایی دو داور خانمی هستند که برای اولین بار در ایران موفق به کسب چنین مدرکی شده اند. حال اگر به تصمیم کمیته داوران این دو با حضور در تیم داوری دربی کار خود را آغاز کنند، اولین مسابقه ای در فوتبال ایران خواهد بود که در زمینه داوری بانوان نیز حضور داشته اند.

حال باید دید پس از اعلام تیم داوری دربی که کمتر از 10 روز به این مسابقه باقی مانده است، نام این دو خانم نیز در میان داوران اتاق وار وجود خواهد داشت یا به مانند دربی قبل کمیته داوران از داوران خارجی برای این مسابقه بهره می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز