خبرگزاری کار ایران

در صورت تکرار ناکامی سپاهان

بلیت مورایس به پرتغال توسط دقیقی صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۴۲۸

شش باخت پیاپی برای سپاهان به هیچ عنوان برای هواداران این تیم قابل باور نیست و در صورت تکرار این اتفاق باید شاهد تغییراتی در اصفهان باشیم.

به گزارش ایلنا، در گرماگرم بازی‌های نیم‌فصـل دوم رقابت‌های لیگ برتر، این روزها شاهد برگزاری بازی‌های جام حذفی هم هستیـم. بازی‌هایی که به اعتقاد خیلی‌ها، راه میانبر برای رسیدن به آسیا است و خیلی از تیم‌ها با وجود شرایط نه چندان مساعد در لیگ برتر توانسته‌اند از این طریق راهی آسیا شوند که البته این موضوع برای همه تیم‌ها بسیار حائز اهمیت است.

از طرف دیگر رقابت‌های جام حذفی عرصه بسیار خوبی برای تیم‌هایی است که می‌دانند به راحتی به رده‌های بالای جدول نخواهند رسید و برای اینکه خودی در فوتبال نشان دهند، معمولاً در این عرصه از رقابت‌های فوتبال، به بهترین شکل ظاهر می‌شوند و معمولاً تیم‌های مطرح و صاحبنام در این رقابت‌ها، طعمه تیم‌های نه چندان مطرح می‌شوند.

چنانچه در مرحله اول رقابت‌های جام حذفی این فصل، فولاد خوزستان با آن همه سابقه در فوتبال کشورمان، مقابل چادرملوی اردکان شکست خورد و خیلی زود حذف شد یا اینکه صنعت نفت آبادان در همین مرحله مقابل استقلال ملاثانی شکست را پذیرفت و از رقابت‌ها کنار رفت.

این اتفاق در سال‌های گذشته به مراتب شدت بیشتری داشت به طور مثال تیم‌های استقلال و پرسپولیس به عنوان مدعیان همیشگی لیگ برتر و جام حذفی مقابل تیم‌های نه چندان مطرح نساجی و آلومینیوم از رقابت‌ها کنار رفتند.

همان‌طور که گفته شد برخی بازی‌های مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فوتبال برگزار شده و طی دو، سه روز آینده، بازی‌‌های باقی مانده این مرحله از رقابت‌ها نیز برگزار خواهد شد، فارغ از اینکه بازی‌های استقلال و پرسپولیس مقابل حریفانی چون مس رفسنجان و نفت وگاز گچساران برگزار خواهد شد و شاید بتوان گفت بازی‌های راحتی پیش رو خواهند داشت، سپاهان اصفهان نیز باید به مصاف پدیده این فصل از رقابت‌های لیگ برتر یعنی شمس آذر قزوین برود.

سپاهان در لیگ برتر فوتبال کشورمان وضعیت خوبی دارد و با دو بازی کمتر از سایر رقبا، توانسته با 31 امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد و در صورت کسب شش امتیاز بازی معوقه‌اش، می‌تواند رده دوم جدول را نیز از آن خود کند.

اما به نظر می‌رسد این ظاهر خوب سپاهان دوام چندانی نخواهد داشت. برای اثبات این موضوع باید کمی به عقب برگردیم. سپاهان لیگ برتر را در حالی شروع کرد که با حفظ سرمربی فصل گذشته و جذب بازیکنان ستاره و مورد انتظار سرمربی توانست شروع قدرتمندی در لیگ برتر داشته باشد و البته انتظارات هواداران هم همین بود، اما حضور این تیم در رده سوم و حتی رده دوم جدول هم آنچنان مورد رضایت هواداران و مسئولان این تیم نیست و به نظر می‌رسد سپاهان در لیگ برتر تا‌کنون به آنچه که هدفش بوده، نرسیده و موفق نبوده است. اما اوضاع زمانی بغرنج می‌شود که نگاهی به عملکرد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

در این رقابت‌ها هم انتظارات از سپاهان خیلی بیشتر بود، اما این تیم با وجود عبور از مرحله اول، نتوانست به نتایج مطلوبی دست پیدا کند و با دریافت 6 گل در دو بازی، از این رقابت‌ها خداحافظی کرد. جام حذفی این دوره از رقابت‌ها، سومین آوردگاه توفان زرد اصفهان خواهد بود که اتفاقاً در میدان سختی باید بازی کند. مصاف سپاهان و شمس آذر قزوین در حالی برگزار خواهد شد که پدیده این دوره از رقابت‌های لیگ برتر، با هدایت سعید دقیقی توانست در هفته پانزدهم این رقابت‌ها، سپاهان را با شکست بدرقه کند و اراده خودش را به زردپوشان اصفهانی تحمیل کند.

سپاهان در حالی بازی حساس مقابل شمس آذر را باخت که می‌توانست با کسب سه امتیاز بیشتر از هر زمانی به صدر جدول نزدیک شود، اما دقیقی مچ مورایس را در این رقابت‌ها خواباند و نشان داد که به راحتی به تیم‌های مدعی باج نخواهد داد.

حالا دوباره دقیقی و مورایس و این بار در جام حذفی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و اگر دقیقی باز هم بتواند با تیمش، سپاهان مدعی را شکست دهد، شاید اتفاقات دیگری در سپاهان بیفتد.

ناکامی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، حضور پرنوسان در لیگ برتر، همه چیز را مهیا کرده است که مورایس در صورت ناکامی در جام حذفی، جایگاه‌اش را از دست بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز