خبرگزاری کار ایران

سهمیه موی‌تای ایران برای بازی های داخل سالن آسیا اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۳۰۶

سهمیه ورزشکاران ورزش موی تای کشورهای عضو ایفما در بازی های هنرهای رزمی آسیا مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، با اعلام ستاد برگزاری بازی‌ها، سهمیه ورزشکاران ورزش موی تای کشورهای عضو ایفما برای ششمین دوره مسابقات داخل سالن و بازی های هنرهای رزمی آسیا مشخص شد.

این رویداد چند ورزشی قرار است ابتدای آذر سال آینده به میزبانی شهر چونبوری کشور تایلند برگزار شود.

بر همین اساس و با اعلام ستاد برگزاری این بازی ها، در بخش موی تای هر کشور مجاز است حداکثر با ۱۲ ورزشکار مرد و ۹ موی تای کار زن حاضر شود.

مطابق دستورالعمل اجرایی این بازی ها، کمیته ملی المپیک کشورمان حداکثر تا روز ۲۵ اسفند سالجاری فرصت دارد تا تعداد موی تای کاران اعزامی به این رویداد را به شورای المپیک آسیا اعلام کند.

دراین دستورالعمل همچنین تاکید شده است که در هر رشته ورزشی از جمله موی تای، ارسال فهرست تعداد و اسامی ورزشکاران باید با هماهنگی و تایید نمایندگان فدراسیون های جهانی و بین‌المللی آن ورزش انجام شود.

گفتنی است فدراسیون بین المللی انجمن های موی تای (IFMA)، جواد نصیری را به عنوان نماینده انحصاری و تام الاختیار خود در ایران معرفی کرده است و به رسمیت می‌شناسد.

موی تای از جمله رشته های مدال آوری است که در ادوار گذشته این بازی ها در ارتقاء رتبه کاروان کشورمان سهم بسزایی ایفا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز