خبرگزاری کار ایران

عنایتی: شرایط جوی تیم ما را اذیت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۲۳۹

سرمربی پیکان با وجود نارضایتی از نتیجه بازی برابر گل گهر، از بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، گل‌گهر و پیکان امروز (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی ۲، ۲ رضایت دادند. رضا عنایتی، در نشست خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر اظهار کرد: عذرخواهی می‌کنم از اینکه روز گذشته نتوانستم در نشست خبری حضور پیدا کنم. پرواز طولانی شد. تبریک ویژه به تیم امید پیکان که امروز قهرمان شدند. نشان داد پیکان در تیم پایه فوق العاده است همانطور که بازیکنان خوبی را معرفی کرده و با برنامه ریزی این اتفاق بیشتر خواهد افتاد.

او افزود: درباره بازی امروز می‌دانستیم که دو بخش داریم و دو نیمه متفاوت باید بازی کنیم. من در کرمان بازی کردم و شرایط آب و هوایی را می‌دانم. ۱۵ دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم و بعد از ۱۵ دقیقه دیدم ۴-۵ تا از بچه ها نای راه رفتن ندارند و شرایط جوی مقداری تیم ما را اذیت کرد و اواخر بازی گل خوردیم.

عنایتی افزود: نیمه دوم نیمه فوق‌العاده جذاب برای تیم ما بود و افتخار می‌کنم مربی چنین بازیکنانی هستم. آن‌ها با استعداد و تلاشگر هستند. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. جا دارد به تیم خوب و با امکانات و بازیکنان با اخلاق گل‌گهر واقعاً برای جمع کردن چنین مجموعه‌ای خسته نباشید و تبریک بگویم.

او افزود: از نتیجه بازی خیلی خوشحال نیستم و در نیمه دوم شرایط کاملا به سود ما بود. به بحث داوری نمی‌خواهم ورود کنم و خودتان دیدید چه اتفاقاتی افتاد. تلاش می‌کنیم شرایط را در جدول بهتر کنیم و این بچه‌ها می‌توانند شرایط را تغییر بدهند.

عنایتی در خصوص اعتراض نیمکت تیم پیکان پس از اعلام پنالتی برای گل گهر و گرفتن وقت بازی، گفت: در آن دقیقه از بازی که ما گل تساوی را زدیم و آن اتفاقات افتاد این مسئله طبیعی است. در ایران همه چیز طبیعی است. من گفتم خارج. بالاخره آنجا شرایط متفاوت است و ما اگر سریع‌تر تجهیز شویم به یکسری امکانات که بیخ گوش‌مان در کشورهای کوچک‌تر از ما افتاده و خیلی راحت داورها می‌توانند با هم ارتباط بگیرند و اگر اشتباهی هست جبران کنند. فکر می‌کنم این ضعف را داریم. ان‌شاءالله با تلاش فدراسیون و همه عزیزان ورزشگاه‌ها به VAR مجهز شوند. در استادیوم زیبای گل‌گهر جای VAR خیلی خالی است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. پذیرفتن این پنالتی برای ما خیلی سخت بود که بعداً کارشناسان درباره آن صحبت می‌کنند. آنچه که در زمین اتفاق می‌افتد با انچه که در کلاس‌ها به ما می‌گویند کاملا متفاوت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز