خبرگزاری کار ایران

معرفی داور اولین بازی اروپایی سردار در رم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۲۷

داور بازی برگشت پلی آف لیگ اروپا بین تیم‌های رم و فاینورد از سوی یوفا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های رم و فاینورد در دیدار دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا روز پنجشنبه از ساعت 21 وقت محلی  در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم خواهند رفت. تیم تحت هدایت دانیله ده‌روسی در بازی رفت در خانه میهمان به تساوی 1-1 دست پیدا کرده بود.

یوفا به طور رسمی از انتخاب خسوس خسل مانسانو به عنوان داور این برای خبر داد. خیل مانسانو در بازی دور رفت نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا وظیفه قضاوت بازی بین اینتر و میلان را برعهده داشت.

دیه‌گو باربرو و آنخل نوادو، کمک داوران و خوان مارتینز در نقش داور چهارم به مارتینز کمک خواهند کرد. آلخاندرو هرناندز داور VAR خواهد بود و گیرمو کوادرا در این امر به او کمک خواهد کرد.

سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایرانی، در این بازی به احتمال زیاد اولین بازی اروپایی خود با رم را تجربه می‌کند. این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به لیست اروپایی رم اضافه شد در بازی گذشته به هلند سفر کرد اما نیمکت نشین بود و حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد ترکیب نشد.

با توجه به گلزنی اخیر او در بازی مقابل فروزینونه و رضایت ده روسی به نظر می‌رسید او حتی شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این بازی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز