خبرگزاری کار ایران

اولیایی: نکونام و خطیر باید حد و جایگاه خودشان را بدانند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۰۶

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کاظم اولیایی در مورد وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال‌ و اختلاف میان خطیر و نکونام بیان کرد: متاسفانه اختلافاتی وجود دارد در باشگاه که سابقه نداشته است. دلیل این مسئله اول مدیریت کلان باشگاه است که ثبات ندارد زیرا اگر قدرت مشخصی باشد، این اختلافات اگر وجود بیاید هم از طریق هیات مدیره حل می‌شود. وزارت ورزش باید مالکیت کلان تیم را مشخص کند. البته منفعت برخی در اختلافات این افراد تاثیر گذار است. امیدوارم این اختلافات حل بشود و به هواداران نرسد. وضعیت باشگاه مطلوب نیست زیرا با حریف سنتی تنها ۵ اختلاف است ولی شادی دیده نمی‌شود.

وی افزود: رتبه‌بندی جایگاه‌ها باید اتفاق بیفتد. بعضی‌ها در زمان بازیگری خودشان آدم بزرگی بودند ولی جایگاه سرمربی متفاوت است. مراودات مالی بالا در باشگاه استقلال بعضی‌ها را وسوسه می‌کند که شریک شوند و به حواشی قوت می‌بخشند. این باشگاه را نباید با تیم‌های محلی اشتباه گرفت و سرمربی و مدیرعامل باید جایگاه استقلال را بشناسند.

اولیایی تصریح کرد: اولین سوال من از وزیر این است که بالای سر هیات مدیره استقلال چه کسی قرار گرفته است؟ عدم مشخص بودن جایگاه‌ها خیلی مسائل را خراب کرده است. من برای استقلال مطرح بودم تا از تجربه من استفاده شود اما از جوانان باید استفاده شود. خطیر هم همین طوری رئیس نشده و بین افراد زیادی توانسته به این جایگاه برسد و انتخاب شود.

وی عنوان کرد: اعتراض اصلی من به مجمع است زیرا هیچکس مسئولیت باشگاه استقلال را به عهده نمی‌گیرد. کسی مشکلات را حل نمی‌کند و کسی هم گردن نمی‌گیرد. منافع اعتباری و حتی اقتصادی باشگاه در خطر است. مردم را نباید سرکار گذاشت. ۷۰۹ میلیارد از کف خیابان جمع کردیم تا افزایش سرمایه انجام شود و شفافیت صورت گیرد ولی هیچ کاری انجام نشد و حتی معادل همان پول نقد جمع شده بدهی انجام شد. از رئیس جمهور به عنوان شورای عالی ورزش گلایه دارم که مسیر مدیریت‌ها اشتباه است.

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: در بحث مالکیت مشترک موضع من به عنوان یک استقلالی نیست بلکه به عنوان یک کارشناس ملی است زیرا برخی وعده دادند و عمل نکردند. حمید سجادی ویز سابق وزارت ورزش آقایان را فراخواند ولی مدیران حاضر، اسناد جعلی آوردند و من هم اجازه اثرگذاری ندادم. راه اصلاح تفکیک مدیریت وجود دارد تا استقلال در آسیا حضور داشته باشد. اسناد تقلبی به فدراسیون آسیا دادند دفعه قبل و جریمه دلاری شدیم. ما باید از فوتبال حرفه‌ای درآمد داشته باشیم ولی الان در حال پرداخت جریمه هستیم. در گذشته برترین باشگاه آسیا بودیم ولی الان دهم هم نیستیم.

اولیایی عنوان کرد: استقلال در سال جاری به خاطر بدهی آندره‌آ استراماچونی وارد ارزیابی نشد ولی باید این مدارک درست شود تا در آسیا جای بگیریم. مگر مسیر درست چه اشکالی دارد که از مسیر غلط می‌رویم و حیثیت ملی کشور را از بین می‌بریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز