خبرگزاری کار ایران

سرمربی بعدی بارسلونا ایتالیایی نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۵۶۴

متئو مورتو، کارشناس ایتالیایی نقل و انتقالات، تایید کرد که جانشین ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا یک مربی ایتالیایی نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته، تیاگو موتا و روبرتو دی‌زربی مربیانی هستند که شایعات حضور آن‌ها روی نیمکت بارسلونا مطرح شده اما متئو مورتو، کارشناس نقل و انتقالات، احساس می‌کند که جانشین ژاوی در فصل 25-2024، یک مربی ایتالیایی نخواهد بود.

بارسلونا در حال حاضر مذاکرات برای جایگزینی ژاوی در فصل آینده را آغاز کرده است. این مربی اخیرا اعلام کرده بود که در پایان فصل باشگاه را ترک می‌کند و نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند.

کونته، موتا و دی‌زربی، گزینه‌های احتمالی ایتالیایی بارسا هستند اما متئو مورتو، کارشناس نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا به Caught Offside گفته که مدیران این باشگاه اسپانیایی بعید است که در تابستان یک مربی ایتالیایی به خدمت بگیرند.

کونته در حال حاضر با هیچ باشگاهی همکاری نمی‌کند و قرارداد موتا هم با بولونیا در ژوئن آینده به پایان می‌رسد. مورتو گفت:"احساس می‌کنم کونته به عنوان یک مربی با تجربه قهرمانی در سری A با یوونتوس و اینتر، به ایتالیا بازخواهد گشت و همینطور انتظار می‌رود که موتا نیز بدون توجه به آینده‌اش در بولونیا، در این ایتالیا بماند.

کلودیو فنوچی، مدیر بولونیا، اخیراً گفته بود که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با موتا به زودی آغاز خواهد شد. از سوی دیگر، دی‌زربی یک بند آزادسازی در قرارداد خود با برایتون دارد و شاید بارسا بخواهد آن را بپردازد اما بعید است که بخواهند 13 میلیون یورو فقط برای آزادسازی این مربی هزینه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز