خبرگزاری کار ایران

محمد محبی در گفتگو با ایلنا:

من نه، کل تیم آن گل را به ثمر رساندند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۲۲۹

وینگر بوشهری تیم ملی ایران در مورد تقابل با ژاپن و بازی پیش رو مقابل قطر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، محمد محبی، وینگر بوشهری تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل ژاپن یکی از ستاره‌های تیم ما بود و گلی که به ثمر رساند به نوعی قفل بازی را برای ما باز کرد. او در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

محبی در گفتگو با ایلنا در خصوص گلزنی در دیدار مقابل ژاپن اظهار داشت: این گل کار من نبود و کار همه بچه‌ها بود، شما نگاه کنید از عقب زمین چه اتفاقاتی افتاد تا توپ به من رسید، جهانبخش توپ را به سردار داد و سردار توپ را در عمق برای من فرستاد و من ساده‌ترین کار ممکن را انجام دادم و ضربه نهایی را زدم. دم همه بچه‌ها گرم که غیرت گذاشتند، تلاش کردند و دویدند، خدا را شاکرم توانستیم این بازی را ببریم و حالا باید تمرکزمان را روی بازی با قطر در نیمه نهایی بگذاریم. 

وی در مورد موقعیت دیگری که روی ارسال رامین رضاییان از دست داد و در واکنش به اینکه چرا خود رامین دروازه را هدف قرار نداد، گفت: واقعاً ارسال رامین خیلی خوب بود و بابت از دست دادن این موقعیت از او عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم فرصت جبران برایم پیش بیاید. شما باید فوتبالیست باشید تا ببینید یک بازیکن تحت فشار و در لحظه که باید تصمیم بگیرد چه کار سختی دارد. قبل از اینکه توپ برسد در حال پرس کردن و شیفت کردن و استارت زدن بودی و خیلی خیلی سخت است که در لحظه تصمیم درست را بگیری. به نظرم بازیکنی که برای خودش موقعیت گل ایجاد می‌کند بازیکن تاثیرگذاری است.

محبی در مورد مصدومیتش هم گفت: گرفتگی عضله بود و بازی های سنگین این چنینی که دوندگی بالایی می‌طلبد و گرفتگی عضله یک چیز طبیعی است. 

وی در پایان با اشاره به شانس قهرمانی تیم ملی هم عنوان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکزمان روی بازی با قطر است و از الان به مرحله بعد فکر نمی‌کنیم. هروقت قطر را بردیم به فینال فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز