خبرگزاری کار ایران

داورزنی نایب‌رییس آسیای مرکزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۷۱۹

رئیس سابق فدراسیون والیبال ایران و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی بار دیگر به عنوان نایب‌رئیس منطقه آسیای مرکزی (کاوا) انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، اجلاس سالیانه و انتخاباتی زون آسیای مرکزی به منظور بررسی عملکرد ۲۰۲۳ و تنظیم و تصویب برنامه‌های ۲۰۲۴ با حضور تمامی اعضا روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن برگزار شد.

مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال ایران، و محمدرضا داورزنی، عضو هیات‌رئیسه فدراسیون جهانی، نیز در این نشست که در بانکوک برگزار شد، شرکت کردند.

یکی از موضوعات این نشست، انتخاب رئیس و نایب‌رئیس منطقه آسیای مرکزی بود که بر این اساس محمدرضا داورزنی با ۱۲ رای مجددا به عنوان نایب‌رئیس کاوا انتخاب شد و محمد لطیف نیز همچنان به عنوان رئیس منطقه آسیای مرکزی فعالیت خواهد کرد.

رقیب داورزنی در این پست یرمک از قزاقستان بود که تنها یک رای آورد و اعضای کمیته‌های مختلف در روزهای آینده معرفی خواهند شد.

جلسات اختصاصی مرادی با فابیو و ریتا

علاوه بر این مرادی در حاشیه این سفر، جلسات اختصاصی با موضوع والیبال ایران با فابیو و ریتا داشت و در خصوص برطرف‌کردن مشکلات اخذ میزبانی‌های جهانی و آسیایی ایران در رده بزرگسالان با توجه به محدودیت‌های قراردادهای تجاری با والیبال‌ورلد و حمایت بیشتر FIVB و AVC از والیبال ایران به عنوان یک قدرت والیبال دنیا با آنها بحث و گفتگو کرد.

سرپرست فدراسیون والیبال شب گذشته در پایان جلسات، راهی تهران شد و صبح امروز به ایران بازگشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز