خبرگزاری کار ایران

حمله عجیب اسطوره فوتبال عراق به فغانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۵۰

یونس محمود، اسطوره فوتبال عراق، خواستار محرومیت طولانی مدت علیرضا فغانی شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال عراق در مصاف با اردن در جام ملت‌های آسیا با نتیجه 3-2 شکست خورد.

در این بازی علیرضا فغانی قضاوت داوری را برعهده داشت و ایمن حسین را در دقایق پایانی اخراج کرد. عراقی‌ها معتقد بودند که اخراج این بازیکن درست نبود و در فضای مجازی علیه داور ایرانی موضع گرفتند.

با وجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا اخراج ایمن حسین از عراق را درست تشخیص داد و تصمیم فغانی را تایید کرد اما یونس محمود، اسطوره فوتبال عراق، معتقد است که این داور باید برای طولانی مدت محروم شود.

یونس محمود گفت: اگر کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیم داور با اشتباهی که مرتکب شده است حمایت کند و آنها هم توجیه کنند که اشتباه نبوده، ما در فدراسیون عراق درباره این موضوع تحقیق خواهیم کرد؛ به ویژه اینکه داوران زیادی این اشتباه را تایید کرده‌اند و ما به عنوان یکی از اعضای فدراسیون کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان بازگشت حق‌مان هستیم.

او ادامه داد: توجیه کنفدراسیون فوتبال آسیا همان چیزی بود که رسانه‌ها گزارش کردند و کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را از رسانه‌ها گرفت. در واقع آنها برای بررسی بازی و اتخاذ تصمیم مناسب بررسی درستی نداشتند و فقط به دنبال توجیه بودند.

او در خصوص حرکات غذا خوردن توسط ایمن حسین که برای تمسخر اردنی ها بود، گفت: تصمیم اشتباه است و بازیکن حق دارد پس از گلزنی خوشحال شود. شادی مسی را بعد از گلزنی به هلند یادتان می‌آید؟ به عنوان نایب رئیس فدراسیون عراق، از فدراسیون می‌خواهم که اتفاقات رخ داده در بازی را به دقت بررسی کند و AFC نیز از عراقی ها عذرخواهی کند. مردم به خاطر اتفاقی که برای داور افتاد بسیار ناراحتند این و داور باید 4 سال از مسابقات حذف شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید عذرخواهی کند و AFC باید در این باره تحقیقاتش را آغاز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز