خبرگزاری کار ایران

"فشار روی دوشم وحشتناک است"

رسمی: ژاوی از بارسلونا جدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۸۹

ژاوی هرناندز در نشست خبری پس از بازی مقابل ویارئال تایید کرد که در پایان فصل بارسلونا را ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا شب گذشته در بازی خانگی مقابل ویارئال با نتیجه 5-3 شکست خورد و اوضاع بحرانی آبی اناری پوشان دوباره شدید شد.

پس از این بازی ژاوی هرناندز با تاخیر یک ساعته در نشست خبری شرکت کرد. مشخص شد که پس از بازی او با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، جلسه‌ای برگزار کرده که حاصل آن تصمیم به خداحافظی در پایان فصل است.

ژاوی گفت: در ۳۰ ژوئن باشگاه را ترک خواهم کرد. این تصمیمی است که ما با و کادر فنی گرفته‌ایم. بارسا نیاز به تغییر مسیر دارد. به عنوان یک راه‌حل، بهترین کار این است که در ۳۰ ژوئن باشگاه را ترک کنم. فکر می‌کنم این به تغییر پویایی تیم کمک می‌کند. هنوز فکر می‌کنم که می‌توانیم فصل بسیار خوبی داشته باشیم، اما من باید قبل از خودم به فکر باشگاه باشم.

او ادامه داد: بیشترین مسئولیت بر عهده من است. فکر می‌کنم این پروژه بسیار خوب عمل کرده، اما به‌نظرم این تصمیم به بازیکنان و باشگاه کمک می‌کند. حالم خوب است، اما چند روزی است که این تصمیم را گرفته‌ام. نمی‌خواهم مانعی برای بارسا باشم. من مشکل تیم نخواهم بود.

ژاوی تایید کرد که در جلسه با لاپورتا این تصمیم را اعلام کرده است: همین را به لاپورتا گفتم. گفتگوی بسیار خوبی داشتیم. حتی او به من اعتماد به نفس داد، اما فکر می‌کنم وقتش رسیده است. من به مسائل مالی توجه نمی‌کنم. من با قلبم تصمیم می‌گیرم. حتی اگر چمپیونزلیگ را هم ببریم چیزی عوض نمی‌شود. البته هنوز به بازیکنان نگفته‌ام فردا با آنها صحبت خواهم کرد. آنها مستحق این وضعیت نیستند. امیدوارم شرایط باشگاه خیلی زود بهتر شود.

سرمربی اسپانیایی در پایان گفت: احساس مربی بودن در بارسا بی‌رحمانه و ناخوشایند است، احترام زیادی وجود دارد اما به مرور زمان انرژی پایین می‌آید و روی شما تاثیر می‌گذارد تا اینکه شما را به این تصمیم سوق می‌دهد. فشار و بار سنگینی که روی دوش مربی قرار می‌گیرد وحشتناک است. شما(خبرنگاران) بارها از من پرسیدید که آیا من سر الکس فرگوسن بارسلونا هستم یا نه. حقیقت این است که هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. شما اجازه نمی‌دهید. کسی مانند فرگوسن هرگز در بارسا وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز