خبرگزاری کار ایران

کلوپ: لیورپول برای انتخاب مربی به نصیحت یک پیرمرد نیاز ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۷۵

یورگن کلوپ بعد از اعلام این خبر که باشگاهش را در پایان فصل ترک می‌کند گفت در انتخاب سرمربی بعدی دخالت نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ تاکید کرد که پس از اعلام خروج از لیورپول، هیچ حرفی در مورد انتخاب سرمربی بعدی، نخواهد داشت.

با توجه به اینکه این مربی آلمانی پس از 9 سال هدایت باشگاه را رها می‌کند، جستجو برای سرمربی جدید در آنفیلد با نام هایی مانند ژابی آلونسو، روبرتو دی زربی و ژوزه مورینیو آغاز شده است. از آنجایی که استخدام یک سرمربی جدید می تواند برای این باشگاه چالش برانگیز باشد، کلوپ قول داده است که از تصمیم گیری‌ها دور بماند.

وقتی از کلوپ پرسیده شد که آیا او با یک جایگزین مناسب به باشگاه کمک می کند، گفت: «بسیاری از مردم اینجا تنها برای یک هدف کار می کنند - پیدا کردن یک راه حل عالی برای لیورپول. آخرین چیزی که آنها نیاز دارند مشاوره از پیرمردی است که دارد می‌رود. برای آینده این باشگاه آرزوی بهترین‌ها را دارم.»

از کلوپ به عنوان یکی از بهترین مربیان لیگ برتر یاد می شود و قرمزها برای پیدا کردن جانشینی در حد و اندازه‌های این مربی در این باشگاه کار دشواری خواهند داشت. کلوپ در طول 9 سال حضور خود در این باشگاه، شش جام مهم از جمله یک لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 و اولین لیگ برتر باشگاه از سال 1990 را به دست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز