خبرگزاری کار ایران

رسمی: فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۷۴

سرمربی صنعت نفت آبادان مشخص شد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند که چالشی جالب با عنوان مدیرعامل خیبر خرم آباد را پشت سر گذاشته بود، اکنون با توجه به تغییرات شکل گرفته، راهی آبادان شد تا به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.

 نفتی‌ها که بعد از جدایی عبدالله ویسی با چالش جدی برای انتخاب سرمربی مواجه شدند، ابتدا وینفرد شفر آلمانی را به عنوان گزینه منتخب خود برگزیدند، اما حواشی پیش آمده درباره این مربی حضور او در ایران را منتفی کرد. در ادامه بار دیگر مدیران باشگاه نفت آبادان برای انتخاب سرمربی دست به کار شدند و در نهایت موفق شدند رضایت فراز کمالوند را برای بازگشت به عرصه مربیگری و حضور دوباره در آبادان بگیرند.

کمالوند در دوران حضور در صنعت نفت عملکرد موفقی داشت و ضمن کسب رتبه هفتمی در لیگ برتر این تیم پرطرفدار را به نیمه نهایی جام حذفی رساند. حالا او که محبوبیت خاصی هم در آبادان دارد، دوباره سرمربیگری صنعت نفت را برعهده گرفته و امیدوار است نفت را از شرایط موجود بالا بیاورد.

سرمربی باتجربه فوتبال ایران ماموریتی سخت و مهم را در مسیر حفظ سهمیه صنعت نفت در لیگ برتر خواهد داشت. او هدایت تیمی را برعهده گرفته که در نیم فصل اول تنها 11 امتیاز کسب کرد و اکنون رتبه چهاردهم جدول را به خود اختصاص داده است. با این حال کمالوند برای بهبود شرایط نفت و بالاکشیدن این تیم در جدول رده بندی تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز