خبرگزاری کار ایران

فراز کمالوند: یک امتیاز خوب خارج از خانه کسب کردیم/ امسال سال تثبیت صنعت نفت بود

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۱۳

سرمربی صنعت نفت در مورد تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی امروز به 2 دلیل بازی خوبی نبود. دلیل اول اینکه وزش باد وجود داشت که خیلی در بازی تأثیر گذار بود. از طرفی وقتی هم تعطیلات نوروز است و تیم‌ها چند روز از مسابقات دور می‌شوند، طول می‌کشد تا به شرایط مناسب برگردند. ضمن اینکه موقعیت خاصی هم نبود و غیر از چند اشتباه فردی، صحنه خاصی در این بازی ندیدیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظر من برای ما که تیم مهمان بودیم،  کسب یک امتیاز در این بازی خارج از خانه خوب بود.

وی خاطرنشان کرد: الحمدلله نسبت به سال‌های قبل بهتر شدیم و مردم آبادان نیز از عملکرد صنعت نفت راضی هستند. ما نیز خوشحال هستیم که توانستیم در شهری که هواداران زیادی دارد، هواداران راضی کنیم. امیدوارم در ادامه مسابقات نیز هر دو تیم گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان نیز موفق باشند.

کمالوند با اشاره به سرمایه‌گذاری مالک باشگاه گسترش فولاد در فوتبال گفت: باید از آقای زنوزی تشکر کرد که شرایط جدیدی در فوتبال ایران ایجاد کرده است. فکر می‌کنم مردم آذربایجان باید قدر او را بدانند که در این شرایط اقتصادی، یک نفر مثل آقای زنوزی می آید و در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی گفت: امسال سال تثبیت صنعت نفت بود و نسبت به سال‌های قبل خوب بودیم، از سال بعد باید به دنبال ارتقاء جایگاه صنعت نفت در جدول باشیم. خدا را شکر همه از هواداران، بازیکنان گرفته تا مسئولان باشگاه، از عملکرد تیم راضی هستند. امیدوارم در 4 بازی آینده هم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز