خبرگزاری کار ایران

نیمکت‌نشینی اونانا در بازی حساس کامرون!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۵۸

سرمربی کامرون تصمیم گرفت ستاره منچستریونایتد را از ترکیب اصلی تیم در دیدار با گامبیا حذف کند.

به گزارش ایلنا، سرمربی کامرون، ریگوبرت سانگ، آندره اونانا را برای دیدار حساس و تعیین کننده‌ تیمش با گامبیا در جام ملت های آفریقا نیمکت نشین کرد.

کامرون در حال حاضر با یک امتیاز در رده سوم گروه C قرار دارد و باید برنده پیروز مسابقه‌اش باشد تا امیدی به قرار گرفتن در جایگاه دو تیم اول گروه را داشته باشد. با این حال، سرنوشت آنها کاملاً در دستان خودشان نیست، چرا که همچنین باید امیدوار باشند که گینه در مقابل سنگال متحمل شکست شود.

اونانا مستقیماً از منچستر به جام ملت های آفریقا پرواز کرده است و باشگاه حتی یک جت خصوصی کرایه کرده تا او را به مسابقات بفرستد، اما او در اولین بازی مسابقات غایب بود و علیرغم رسیدن به موقع برای بازی، بدحال شد. کامرون در آن بازی با گینه به تساوی 1-1 رسید و سپس در بازی دوم خود 3-1 توسط سنگال مغلوب شد، مسابقه‌ای که در آن اونانا در تیم حضور داشت و با اشتباهش از عوامل شکست تیمش بود.

اونانا سابقه37 بازی ملی را در کارنامه‌اش دارد. جانشین او برای بازی سه شنبه، فابریس اوندوآ 49 بازی ملی دارد، اما فوتبالش را در لیگ دسته سوم فرانسه با نیمز المپیک بازی می کند. نکته‌ی جالب اینجاست که او از اقوام نزدیک اونانا است.

حذف اونانا از ترکیب اصلی احتمالا آسیب بزرگی به اعتماد به نفس این دروازه‌بان خواهد زد. او علیرغم تلاش در تیم ملی و باشگاه منچستریونایتد، اشتباهات بسیاری مرتکب شده و این قضیه از چشم رسانه ها دور نمانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز