خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی اروپا: از مورینیو تا مهاجم جدید بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۳۳۵

بزرگترین شایعات و اخبار نقل و انتقالات در ساعات اخیر جهان فوتبال را دنبال کنید.

به گزارش ایلنا، در حالی که کمتر از ۱۰ روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در ژانویه باقی مانده، به سراغ مهم ترین خبرها از باشگاه های اروپایی رفتیم.

 

ژوزه مورینیو الشباب را رد کرد -  او خواهان انتقال به یک تیم اروپایی است.
ژوزه مورینیو پس از اخراج هفته گذشته از رم، پیشنهاد الشباب عربستان را رد کرد. گزارش ها حاکی از آن است که الشباب و مورینیو در آخر هفته مذاکرات پیشرفته ای در مورد نقل مکان به عربستان سعودی داشتند. با این حال گفته می‌شود که مورینیو "منتظر گزینه ای است که به او انگیزه دهد" و تصمیم گرفته است که هنوز به این باشگاه ملحق نشود.

 

لیون خواهان بازگشت کریم بنزما است
لیون فرانسه با توجه به نارضایتی کریم بنزما از الاتحاد عربستان، به دنبال یک انتقال هیجان انگیز برای جذب کریم بنزما است.
به گفته فابریس هاوکینز، روزنامه‌نگار RMC Sport، باشگاه فرانسوی مشتاق بازگشت این بازیکن فرانسوی است، با این حال، این گزارش ادعا می‌کند که منابع قابل توجه لیون تصریح کرده‌اند که مسائل مالی هر خریدی چالش برانگیز خواهد بود. لیون توان پرداخت مبلغی را که بازیکن در الاتحاد به دست می آورد را ندارد. بنزما اگر بخواهد دوباره به تیم سابقش بپیوندد، باید بخشی از حقوق سنگین خود را کنار بگذارد.

 

وستهم در موقعیت مناسب برای جذب فیلیپس از منچسترسیتی
به گفته فابریزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی، وستهم یونایتد در حال حاضر یکی از گزینه های مورد علاقه برای جذب کالوین فیلیپس، هافبک منچسترسیتی است. طبق گزارش ها، مدیران وستهم با سیتی در تماس هستند و در اواخر این هفته درباره شرایط قرارداد مذاکره خواهند کرد. از سوی دیگر، بارسلونا برای جذب ستاره انگلیسی تلاشی نمی کند.

 

آرسنال علاقه مند به جذب مهاجم 75 میلیون یورویی پورتو است.
به نقل از Football Transfers، آرسنال در حال بررسی پیشنهادی برای جذب اوانیلسون مهاجم پورتو است. توپچی ها تحت تاثیر عملکرد این بازیکن برزیلی در باشگاه پرتغالی در این فصل قرار گرفته اند و به فکر ارائه پیشنهاد برای این بازیکن هستند.

 

بارسا همچنان به دنبال جذب برگوال است.
به نقل از فابریتزیو رومانو، بارسلونا برای جذب بازیکن شگفت انگیز سوئدی، لوکاس برگوال از جارگاردنز، در حال برنامه ریزی دور جدیدی از مذاکرات است.

 

ستاره الهلال امیدوار است لیگ برتر عربستان را ترک کند

سرگئی میلینکوویچ ساویچ که در تابستان از لاتزیو به الهلال پیوست، امیدوار است بتواند در ژانویه لیگ برتر عربستان را ترک کند. ظاهرا این هافبک اخیرا در فرودگاه ریاض با هم تیمی های سابق خود در لاتزیو ملاقات کرده و به آنها گفته است که باید به باشگاه رم بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز