خبرگزاری کار ایران

اردبیل فاتح مسابقات موی تای IFMA شمال غرب کشور، جام سردار دلها

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۹۰۵

مسابقات قهرمانی موی تای IFMA شمال غرب کشور، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز جمعه ۳۰ دی ماه به میزبانی استان اردبیل و در محل سالن ورزشی ۹ دی پارس آباد با موفقیت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این پیکارها که با مسئولیت آبان اکوان پور نماینده موی تای IFMA استان اردبیل و همکاری و هماهنگی کانون تربیت بدنی سپاه پاسداران استان اردبیل و شهرستان پارس آباد و همچنین اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان انجام گرفت، ۲۰۰ موی تای کار از استانهای کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در ۵ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم میزبان با کسب بیشترین مدال، عنوان نخست قهرمانی را بدست آورد و فاتح پیکارها لقب گرفت.

در این رده بندی آذربایجان غربی نایب قهرمان شد و تیم های کردستان و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم قرار گرفتند.

آبان اکوان پور نماینده موی تای IFMA استان اردبیل در گفت و گوی کوتاهی درباره این رقابتها اظهار داشت: پیش از هرچیز لازم می دانم از مساعدت ویژه وزیر محترم ورزش و جوانان قدردانی کنم که با ورود مستقیم خود به موضوع برگزاری این مسابقات، مانع از کارشکنی و سنگ اندازی برخی افراد شد که درصدد تعطیلی و لغو رقابتها بودند. به حمداله، با وجود همه دشواری ها، مشکلات و کمبودها، رقابتها در سطح کیفی و کمی قابل قبولی برگزار شد و ورزشکاران بعد از مدتها در یک رویداد حساس، مهیج و با اهمیت حاضر شدند.

اکوان پور ادامه داد: در مراسم اختتامیه مسابقات و توسط جمعی از مسئولین لشکری و کشوری، به نفرات برتر احکام قهرمانی و مدالهایی منقش به تصاویر حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهداء شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی یادآور شد: وظیفه خود می دانم از تلاش و پیگیری موثر جواد نصیری نماینده انحصاری موی تای IFMA در ایران و نایب رییس فدراسیون آسیایی و همچنین حمایتهای پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، سرهنگ پیرجاهد فرمانده سپاه پاسداران پارس آباد، سرگرد زرین کمر مسئول تربیت بدنی بسیج پارس آباد، یوسف محمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان پارس آباد، جابر میرزایی مسئول بسیج شهرستان و هوشنگ محمدی کمال قدردانی را داشته باشم.

ضمنا از زحمات کادر اجرایی مسابقات متشکل از صمد آذرمی، بهنام عباس زاده، صادق عبادی، محمد حسن نژاد، رضا احمدیان، علی فرج زاده، سجاد ایمانی، سینا ندایی، کاوه عسگرزاده و همچنین نمایندگان استانها، مربیان، داوران و ورزشکاران که هر یک به نوعی در برگزاری هرچه بهتر این رویداد سهیم بودند، تشکر می کنم.

مسئول موی تای IFMA استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری موفق این مسابقات، نشان داد که این ورزش از چه پتانسیل بالایی برخوردار است. هرچند که معتقدم این تنها بخش کوچکی از قابلیت و توانایی موی تای IFMA  در ۵ استان حاضر در مسابقات بود و  بی تردید در صورت حمایت و توجه بیشتر، آمار شرکت کنندگان حتی به بالای هزار نفر نیز می رسید. امیدوارم مسئولان حمایت لازم را از ما به عمل آورند و با اختصاص امکاناتی همچون رینگ، سالن مناسب و مجهز، خانه اختصاصی و ... نمایندگان استانی موی تای IFMA را در میزبانی هرچه بهتر رویدادهای اینچنینی یاری و همراهی کنند. به عنوان نمونه در همین شهرستان پارس آباد که به عنوان مهدی موی تای ایران شناخته می شود، قهرمانان زیادی وجود دارند که از کمبود امکانات ورزشی رنج می برند. به اعتقاد بنده شان و جایگاه قهرمانان و ورزشکاران موی تای در جای جای این کشور بسیار بیش از اینهاست و لازم است که بیشتر دیده شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز