خبرگزاری کار ایران

مانچینی: می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۵۴

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان، تایید کرد که هدف تیمش کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال عربستان در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود. عربستان امیدوار است پپس از برتری 2-1 مقابل عمان به دومین پیروزی در این رقابت‌ها دست یابد تا به امتیاز ششم برسد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

مانچینی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:"هیچ دیدار آسانی در این رقابت‌ها وجود ندارد. تمام مسابقات مهم هستند و آرزوی پیروزی داریم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم. هر دیدار محاسبات متفاوتی دارد، جدا از حریف، مسابقات هم سخت هستند، چرا که در یک تورنمنت بزرگ قرار داریم و باید هر دیدار را به شکلی متفاوت و مناسب انجام دهیم."

او با اشاره به شکست ژاپن مقابل عراق اضافه کرد:"چه کسی فکر می کرد عراق ژاپن را شکست دهد؟ این نشان می‌دهد که همه احتمالات در این رقابت‌ها وجود دارد، بنابراین باید بازی عمان را فراموش کنیم و روی بازی قرقیزستان تمرکز کنیم. امیدوارم به جام قهرمانی برسم اما این کار و تمرکز بیشتری می‌طلبد. ما تمام توان خود را برای این کار انجام خواهیم داد. از سختی این کار آگاهیم و رقبای سرسختی اینجا حضور دارند اما تلاش می کنیم تا مرحله به مرحله روی هر مسابقه تمرکز کنیم."

مانچینی با اشاره به حواشی پیرامون تیم ملی عربستان گفت:"فضای اردو بسیار مثبت است، هیچ بحرانی وجود ندارد. بازیکنان خوشحال هستند و امیدواریم این جو مثبت ادامه داشته باشد. نمی‌خواهم دوباره در مورد این حواشی صحبت کنم. این پرونده بسته شده است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز