خبرگزاری کار ایران

بازیکن هنگ کنگ: ایران یکی از بهترین‌های آسیاست/ تلاش می کنیم یک امتیاز از ایران بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۹۵۱

بازیکنان تیم ملی هنگ کنگ تلاش خواهند کرد یک امتیاز از ایران بگیرند.

به گزارش ایلنا، هلیو، بازیکن هنگ کنگ، در این نشست خبری گفت: همانطور که مربی گفت خیلی خوشحالم که به تمرینات برگشتم، ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و این یک تجربه خیلی خوب است که با آن‌ها بازی می‌کنیم. به همین خاطر می دانیم که چقدر قوی هستند، تیم تکنیکی و سرعتی هستند. به همین دلیل روی این نقاط کار کردیم، می خواهیم بازی را برای ایران سخت کنیم و اگر امکانش باشد یک امتیاز از این بازی بگیریم.

بازیکن هنگ کنگ درباره بازی ادامه داد: با اینکه در بازی اول نبودم ولی تمام تلاشم را می کنم که در بازی دوم و سوم بهترین عملکردم را داشته باشم.

بازیکن هنگ کنگ درمورد شرایط خودش گفت: بعد از دو هفته از مصدومیت برگشتم و تلاش می‌کنم در بازی فردا بهترین تلاش می‌کنم بهترین عملکردمان را داشته باشم.  می‌دانم که ایران چه حریف سختی است پس بهترین نمایشم را خواهم داشت.

از بازیکن هنگ کنگ سوال شد که تفاوت همکاری با اندرسن و مربی قبلی چیست و او پاسخ داد: قبلا فقط دفاعی بازی می‌کردیم و سعی می‌کردیم که تیم حریف گل نزند ولی الان برنامه تهاجمی داریم و شانس داریم که بیشتر حمله کنیم و این اتفاق خوبی است که با حضور آقای هندرسن افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز