خبرگزاری کار ایران

آغاز هفته شانزدهم لیگ برتر مردان با پیروزی پیکان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۱۹

تیم والیبال پیکان در نخستین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر مردان موفق به شکست پاس گرگان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 27 دی) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، ارومیه، یزد، سیرجان و تهران (دو مسابقه) پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این هفته که از ساعت 15 در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد تیم پیکان تهران میزبان پاس گرگان بود، دیداری که در آن تیم‌های رتبه هفتم و چهارم جدول به مصاف یکدیگر رفتند.

پیکانی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 18 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا نهمین برد خود را به دست آورند.

شاگردان پیمان اکبری با شکست پاس 28 امتیازی شدند و با چهار پله صعود در جدول به رتبه سوم رسیدند.

تیم پاس هم هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و فعلا با یک پله سقوط در جایگاه پنجم قرار گرفت.

حسین پورکاشیان، امیر صداقت، مسعود ذوقی و علیرضا پوردهقان به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

دیدار دو تیم پیکان و پاس در هفته شانزدهم 79 دقیقه طول کشید و 150 تماشاگر داشت. سلیم چپرلی بازیکن پاس گرگان در ست سوم کارت زرد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز