خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال - هفته یازدهم؛

تداوم صدرنشینی کاشانی‌ها / میزان مشهد روی دور برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۱

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال امروز سه شنبه سوم دیماه با شش دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، کاشان، ارومیه و تبریز پیگیری شد.

تیم‌های میزان مشهد، شهرداری ارومیه، باریج اسانس کاشان، کاله مازندران، نوین کشاورز و پیکان تهران درهفته یازدهم لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایلنا، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال امروز سه شنبه سوم دیماه با شش دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، کاشان، ارومیه و تبریز پیگیری شد.

نتایج این دیدارها به قرار زیر است:

شهرداری تبریز یک – میزان مشهد ۳
(۲۲ بر ۲۵،۲۵ بر ۱۸،۲۳ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵)

شهرداری ارومیه ۳ - المهدی بندرعباس یک
(۲۳ بر ۲۵،۲۵ بر ۲۱،۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۰)

باریج اسانس کاشان ۳ - جواهری گنبد یک
(۲۵ بر ۱۹،۲۵ بر ۲۰،۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰)

کاله مازندران ۳ - شهرداری زاهدان ۲
(۲۲ بر ۲۵،۲۷ بر ۲۵،۲۳ بر ۲۵،۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۹)

نوین کشاورز ۳ - سایپا ۲
(۲۱ بر ۲۵،۲۷ بر ۲۵،۲۳ بر ۲۵،۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۹)

متین ورامین یک – پیکان تهران ۳
(۲۵ بر ۲۲،۱۷ بر ۲۵،۲۳ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)

بدین ترتیب تیم های باریج اسانس، میزان مشهد، متین ورامین، پیکان و کاله مازندران در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند و شهرداری تبریز به لطف تعداد برد بیشتر نسبت به شهرداری ارومیه در رده ششم جای گرفت. نوین کشاورز سیزدهم شد و بازرگانی جواهری گنبد به علت معدل ست بهتر بالاتر از شهرداری زهدان در رده نهم ایستاد و آلومینیوم المهدی بندرعباس و سایپا نیز به ترتیب یازدهم و دوازدهم شدند.

با توجه به اختلاف امتیاز باریج اسانس نسبت به تیم دوم جدول رده بندی، بدون در نظر گرفتن مسابقات هفته پنجم(معوقه) این تیم عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال مردان در سال ۱۳۹۲ از آن خود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز