خبرگزاری کار ایران

ژاوی: بهتر از چیزی که انتظار می‌رود، عمل کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۱۴

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت تیمش پس از شکست اخیر مقابل رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا ژاوی هرناندس که تیم تحت هدایتش فردا شب (پنجشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا باید در خانه یونیونیستاس دسته سومی به میدان برود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: احساس یکدلی در تیم و اراده بزرگی برای قوی‌تر شدن وجود دارد، درست مانند سرود ما (کاتالونیا). من مطمئنم که وضعیت‌مان بهتر خواهد شد. بازیکنانم به حرف من گوش می‌دهند، اما روزی که بازیکنان این کار را نکنند، بارسا را ترک خواهم کرد.

وی افزود: وقتی بارسلونا من را به‌عنوان سرمربی‌اش استخدام کرد، هدف به پایان بردن لیگ در بین چهار تیم برتر بود که ما لیگ را در جایگاه دوم به پایان بردیم. ما بهتر از چیزی که انتظار می‌رود، عمل کردیم. ما همیشه می‌خواهیم برای کسب عناوین مهم رقابت کنیم، از جمله لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا. این مسابقات (جام حذفی) جایی است که باید در بالاترین سطح بازی کنیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه ضمن تشکر از سرمربی منچسترسیتی که اخیراً گفته بود حاضر است هر وقت ژاوی نیاز به کمک داشت به او کمک کند، اظهار داشت: می‌خواهم از پپ گواردیولا به خاطر سخنان محبت‌آمیزش تشکر کنم. همانطور که او گفت، برای بهتر شدن اوضاع نیاز به اتحاد بین بازیکنان، مربی و هواداران است.

ژاوی تصریح کرد: وقتی سرمربی بارسا شدم به من گفتند که اوضاع تیم وحشتناک است، اما ما از آن موقع تا حالا در تمامی سطوح پیشرفت کرده‌ایم. هنوز سه جام دیگر هست که می‌توانیم برای آنها رقابت کنیم. فصل گذشته رئال مادرید وضعیت مشابهی داشت و با قهرمانی در جام حذفی فصل را به پایان برد. هنوز خیلی از هواداران بارسلونا در خیابان جلوی من را می‌گیرند و به من می‌گویند که ایمان داشته باش و به کارت ادامه بده.

وی درباره مشکلاتی که خط دفاعی بارسلونا در این فصل داشته است، گفت: ما باید بیشتر کار کنیم و در جریان بازی‌ها تمرکز بیشتری داشته باشیم. برخی اشتباهات ما در جریان بازی‌ها قابل‌پذیرش نیست. از زمان حضور من روی نیمکت بارسا، ما به اهداف واقع‌بینانه خود دست یافته‌ایم. اگر این فصل به اهداف‌مان نرسیم، سپس من اولین نفری خواهم بود که کنار می‌کشم.

سرمربی بارسا با اعلام اینکه جذب بازیکن جدید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری بسیار دشوار خواهد بود، در مورد حضور لاپورتا در جمع بازیکنان بارسا در آستانه بازی فردا خاطر نشان کرد: لاپورتا در ملاقاتی که با ما داشت، این موضوع را به ما انتقال داد که به این کادر فنی و بازیکنان ایمان دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز