خبرگزاری کار ایران

غیبت قطعی فرنکی دی یونگ و ژول کونده در ال کلاسیکو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۸۲

بارسلونا یکی از سخت‌ترین فصل‌های خود را در رابطه با مصدومیت بازیکنان کلیدی‌اش سپری می‌کند. گاوی جدیدترین مصدوم این تیم در اردوی اسپانیا بوده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از خاوی میگل از آاس ، در باشگاه بارسلونا نگرانی جدی به خاطر مصدومان این تیم و نرسیدن آنها به بازی بزرگ ال‌کلاسیکو وجود دارد. گاوی، لامین یامال، ژول کونده، روبرت لواندوفسکی، فرنکی دی یونگ، پدری و رافینیا بازیکنان مصدوم بلوگرانا هستند که همگی آنها جزو بازیکنان اصلی ژاوی در بارسا به حساب می‌آیند. اما حالا به طور قطعی می‌توان گفت که ژول کونده و فرنکی دی یونگ به بازی ال‌کلاسیکو در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) نخواهند رسید و ژاوی نمی‌تواند روی این دو ستارۀ کلیدی‌اش در دیدار با رئال مادرید حسابی باز کند.

شرایط روبرت لواندوفسکی و رافینیا هنوز به درستی مشخص نیست و نمی‌توان گفت که آیا این دو بازیکن به بازی با ال‌کلاسیکو می‌رسند یا خیر. اما در مورد شرایط دیگر بازیکنان مصدوم بارسلونا امیدواری خوبی وجود دارد و بازیکنانی چون پدری و لامین یامال به بازی با رئال مادرید می‌رسند و مشکلی از این نظر وجود ندارد. البته در مورد گاوی و مصدومیتی که او در اردوی اسپانیا به آن دچار شده است، از حالا نمی‌توان نظری داد و باید دید شرایط مصدومیت این ستاره جوان بارسا در روزهای آینده به چه شکلی رقم می‌خورد.

در خبری دیگر و به نقل از موندو دپورتیوو هم گفته شده که رافینیا و پدری به بازی با رئال مادرید خواهند رسید و این دو بازیکن مشکلی برای حضور در ال‌کلاسیکو نخواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز