خبرگزاری کار ایران

سالن بسکتبال آزادی به نام مشحون نامگذاری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۲۱

وزیر ورزش و جوانان گفت: محمود مشحون علاوه بر بسکتبال، در چند رشته دیگر هم فعالیت داشت و خدمات قابل توجهی برای ورزش کشور انجام داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مراسم نام‌‌گذاری سالن بسکتبال مجموعه آزادی به نام زنده‌یاد محمود مشحون رئیس سابق فدراسیون بسکتبال، با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که از سردیس مشحون نیز رونمایی شد، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی و پیشکسوتان بسکتبال ایران و خانواده آن مرحوم حضور داشتند.

هاشمی در این مراسم اظهار داشت: خوشحال هستم از اینکه بعد از مراسم خاکسپاری و بزرگداشت محمود مشحون، در سومین مراسم او حضور پیدا می‌کنم.

وی ادامه داد: از فدراسیون بسکتبال به جهت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم. این تالار به نام مشحون نام‌گذاری شده است و این حداقل کاری است که خانواده بسکتبال می‌توانست انجام دهد. مشحون نه فقط به بسکتبال، بلکه به گردن ورزش کشور حق دارد.

هاشمی افزود: مرحوم مشحون علاوه بر بسکتبال، در چند رشته دیگر هم فعالیت داشت و خدمات قابل توجهی برای ورزش کشور انجام داد. او 4 دوره مسئولیت فدراسیون بسکتبال را بر عهده داشت و در 2 دوره از نزدیک شاهد خدمات او بودم. نام او در بسکتبال ماندگار است و مشحون پدر بسکتبال نوین ایران است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: من در زمانی که رئیس کمیته ملی المپیک بودم، مشحون به عنوان عضو هیئت اجرایی کمیته المپیک، فعالیت می‌کرد و انصافا در تمام بخش‌هایی که برای کاروان‌های ورزشی امور را پیگیری می‌کردیم، ارتباط تنگاتنگی داشتیم و من همیشه از تجربیاتش استفاده می‌کردم و در آن دوره ما در رویدادهای مختلف نتایج خوبی را به دست آوردیم که این نتایج ثمره تلاش‌های او بود.

هاشمی گفت: ارتباط من مشحون، ارتباط فرزند و پدر بود و در موقعیت‌های مختلف باهم در تماس بودیم. من در دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری، مشحون را دیدم و او خوشحال بود و برنامه داشتیم از ظرفیت‌های او استفاده کنیم، اما عجل مهلت نداد. با این وجود روح مشحون همیشه در بین ما حضور دارد.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم در کنار نام لیگ برتر بسکتبال خلیج‌فارس، بزرگداشت زنده‌یاد مرحوم محمود مشحون نیز قرار بگیرد تا این مسئله آیینه‌ای برای ورزشکاران ما در آینده شود. امیدوارم روح او شاد باشد و قدردان زحمات این عزیز باشیم. آن چیزی که مهم است، اخلاق و منش پهلوانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز